xadhoom Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen tanker til et oppsett her. Konstruktiv kritikk, please. https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=52533 Håper den kan funke greit nok til spill. tenkte også litt på at det bør være mulighet for å oppgradere til quad core og evt. en sli løsning senere. Vurderte større psu, men fordi jeg har en filserver i tillegg, så tenkte jeg at det holdt med det jeg har valgt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det var et fantastisk dyrt minne du hadde valgt. For å si det helt ærlig, det er helt bortkastede penger om du ikke skal ekstremklokke. (med vann eller sågar flytende nitrogen). Kjøp heller noe billigere PC6400-minne. Og noen vil vel også anbefale deg quad-core også (eks. Q6600). Lenke til kommentar
xadhoom Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det var et fantastisk dyrt minne du hadde valgt. For å si det helt ærlig, det er helt bortkastede penger om du ikke skal ekstremklokke. (med vann eller sågar flytende nitrogen). Kjøp heller noe billigere PC6400-minne. Og noen vil vel også anbefale deg quad-core også (eks. Q6600). 9269904[/snapback] Har peltier/vannkjøling på listen min, men har ikke planer om noen ekstremklokk. et sted rundt 3.5ghz+ Har ikke noe behov for quad før det dukker opp noe jeg vil spille som klarer å utnytte fler enn 2 kjerner på en god måte. Og det ser ut som om det kan ta litt tid før det skjer. jeg kjører stort sett aldri fler enn 1 prosess om gangen uansett. Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dyre komponenter Denne. blir fort billigere. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Drit i raptor. Kjøp 2 WD 5000ys og kjør de i raid 1 og er nesten bedre. Invester i Gtx Endret 13. august 2007 av Kpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå