tunefish Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 http://www.johannesfilmen.no Som dere kan se har jeg lagt den helt oppe i venstre hjørne, da jeg ikke fant noen måte å få den automatisk midtstilt i browser. Tar også gjerne imot forslag til hvordan den helst bør plasseres på siden, men da trenger jeg i tillegg tips til hvordan jeg går fram for å plassere den akkurat der. Håper jeg har gjort meg forståelig nok! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 lag en div rundt hele siden, sa tar du margin: 0 auto; pa divven. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 body { margin: 0 auto; width: 700px } Men ting blir kanskje straks litt enklere hvis man dropper Frames Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ja det var akkurat det som viste seg å være problemet... Funket dårlig med frames... Men nå har jeg jo bygget opp siden slik så... Lenke til kommentar
Svish Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 og da er det jo umulig å gjøre noe med... ?? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Vet ikke? Fikk ikke koden til å fungere i frameset'en jeg... Finnes det noe annet jeg kan bruke, eller er eneste utvei å droppe frames? Jeg har ikke så mye kunnskaper om noe annet... Lenke til kommentar
Svish Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 "Men nå har jeg jo bygget opp siden slik så..." mente bare det at at en har bygget opp en side slik vil ikke si at en ikke kan bygge den opp en gang til ikke-slikt gjort det utallige ganger selv. Bare slik en får lært seg noe nytt veit du Prøve og feile og prøve og feile og prøve og lykkes, helt til man fant ut at man feilet allikevel, og prøve osv. artig artig Lenke til kommentar
alexrams Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 http://www.johannesfilmen.no Som dere kan se har jeg lagt den helt oppe i venstre hjørne, da jeg ikke fant noen måte å få den automatisk midtstilt i browser. Tar også gjerne imot forslag til hvordan den helst bør plasseres på siden, men da trenger jeg i tillegg tips til hvordan jeg går fram for å plassere den akkurat der. Håper jeg har gjort meg forståelig nok! 9269851[/snapback] Velg "center" enkelt og greit..... ligger ved siden av menyene for font type, border etc. Under arbeidsfeltet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå