Gå til innhold

Problemer med Dell inspiron 8200


Crenom

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har problemer med min Dell inspiron 8200. Den begynte plutselig å gå i "slow motion." Noen som kjenner til problemet? Jeg har gjennomført en grundig viruskontroll, gjenopprettet systemet og brukt adaware til å slette diverse spyware. Likevel går det tregt som eff her :(

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med slow motion mener jeg at maskinen arbeider ufattelig tregt. Dette problemet dukket plutselig opp mens jeg satt å arbeidet. Dessuten "durer" den veldig, vanligvis er dette en veldig stillegående maskin. Jeg kjører vedlagt XP som OS, og det var også innstallert en "trial" versjon av Norton antivirus som går ut denne måneden (jeg har ikke lastet ned fullversjonen, det fulgte som sagt med kun en gratis trial versjon, skal jeg ha fullversjonen må den oppdateres over nett og selvfølgelig betales for). Det er mulig at den (norton antivirus) ligger å "skurrer" i bakgrunnen?

Lenke til kommentar

Prøv å følg med på minneforbruket. Dersom dette stiger og tilgjengelig minne stiger så vil det swappes mye til disk. Og disken i din og min 8200 er 4200 rpm og ikke en racer.. Sjekk således hvilke prosesser som kan være syndere...

 

Skaffe et minnstyringsprogram kan da være en løsnming...

Memturbo er et

 

H.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...