Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

1 2 3 4


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Noen som gidder å ordne en liten remake på norsk, og kanskje ikke på 3 sider? ^^

(Til den posten ovenfor)

9291246[/snapback]

 

Ha bildet som wallpaper, og se hva som skjer.

9291258[/snapback]

 

Skjer ingenting her. Hva er det som skal skje?

9291278[/snapback]

 

Det lurer jeg også på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg har opplevd dette før, adrenalin-rushet som noen har nevnt tidligere i tråden. Føles ut som om jeg faller på en måte, og prøver å klamre meg fast i noe, uten at jeg egentlig beveger på meg i det hele tatt :dontgetit:

Andre ganger har jeg opplevd å snakke til de jeg har drømt om når jeg våkner, at jeg liksom fortsetter en samtale som jeg hadde i drømmen min. Snodige greier det der

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Vegard_*

Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg ;) Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre :yes:

Lenke til kommentar
Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg ;) Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre :yes:

9291365[/snapback]

 

Skjærende lyder, barnelatter og resonans skrik gir meg frysninger!

 

(Jepp, akkuratt alt det er det på F.E.A.R, som tilfeldigvis er mitt favoritt grøsserspill)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Vegard_*
Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg ;) Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre :yes:

9291365[/snapback]

 

Skjærende lyder, barnelatter og resonans skrik gir meg frysninger!

 

(Jepp, akkuratt alt det er det på F.E.A.R, som tilfeldigvis er mitt favoritt grøsserspill)

9291379[/snapback]

 

Det er bare å ignorere lydene :hmm:

begynn heller å høre på stemmen i hode ditt :p

Lenke til kommentar
Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg ;) Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre :yes:

9291365[/snapback]

 

Skjærende lyder, barnelatter og resonans skrik gir meg frysninger!

 

(Jepp, akkuratt alt det er det på F.E.A.R, som tilfeldigvis er mitt favoritt grøsserspill)

9291379[/snapback]

 

Det er bare å ignorere lydene :hmm:

begynn heller å høre på stemmen i hodet ditt :p

9291391[/snapback]

 

Er det ikke slik massemordere blir til? :dontgetit:

 

Mange massemordere dreper jo fordi de hører på stemmen i hodet!

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med å sove. Jo, en gang, da jeg slet med hypnagoge hallusinasjoner og illusjoner. Sov med hodet mot veggen, så vil du i hvert fall ikke se noen. Skru på TV'en og sett på timer og sov med Sonen, Svisj eller annet faenskap i bakgrunnen og slipp litt lys inn fra vinduene. Det gjorde jeg, og da ble det ingen problem å sovne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...