Mrpusten Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som gidder å ordne en liten remake på norsk, og kanskje ikke på 3 sider? ^^(Til den posten ovenfor) 9291246[/snapback] Ha bildet som wallpaper, og se hva som skjer. 9291258[/snapback] Skjer ingenting her. Hva er det som skal skje? 9291278[/snapback] Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Leees nå bare linken jeg postet. Enda en: http://www.surfingtheapocalypse.com/haunted_painting.html Nå har dere virkelig tråkket i salaten Endret 16. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Leees nå bare linken jeg postet. Enda en: http://www.surfingtheapocalypse.com/haunted_painting.html Nå har dere virkelig tråkket i salaten 9291285[/snapback] Lest hele greia jeg nå, men jeg er fortsatt ikke skremt i det hele tatt. Jaja, whatever. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://www.quieroverunfantasma.com/eng/ HEVN! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Den siste greia med bildet skjønte jeg ikke helt. Skal man få noe følelser når man ser på bildet? Det fikk jeg nemlig ikke. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror jeg har opplevd dette før, adrenalin-rushet som noen har nevnt tidligere i tråden. Føles ut som om jeg faller på en måte, og prøver å klamre meg fast i noe, uten at jeg egentlig beveger på meg i det hele tatt Andre ganger har jeg opplevd å snakke til de jeg har drømt om når jeg våkner, at jeg liksom fortsetter en samtale som jeg hadde i drømmen min. Snodige greier det der Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://www.quieroverunfantasma.com/eng/HEVN! 9291299[/snapback] FY FAEN SÅ KONGE! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://www.quieroverunfantasma.com/eng/HEVN! 9291299[/snapback] FY FAEN SÅ KONGE! 9291312[/snapback] mhm! kul den lille avataren! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre 9291365[/snapback] Skjærende lyder, barnelatter og resonans skrik gir meg frysninger! (Jepp, akkuratt alt det er det på F.E.A.R, som tilfeldigvis er mitt favoritt grøsserspill) Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre 9291365[/snapback] Skjærende lyder, barnelatter og resonans skrik gir meg frysninger! (Jepp, akkuratt alt det er det på F.E.A.R, som tilfeldigvis er mitt favoritt grøsserspill) 9291379[/snapback] Det er bare å ignorere lydene begynn heller å høre på stemmen i hode ditt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skulle nesten sagt at eg vart skremt....Men sånne ting biter sjeldent på meg Det handler jo egentlig bare om viljestyrke....Enten er du redd eller så er du ikkje redd, det er forsåvidt bare opp til hver enkelt å avgjøre 9291365[/snapback] Skjærende lyder, barnelatter og resonans skrik gir meg frysninger! (Jepp, akkuratt alt det er det på F.E.A.R, som tilfeldigvis er mitt favoritt grøsserspill) 9291379[/snapback] Det er bare å ignorere lydene begynn heller å høre på stemmen i hodet ditt 9291391[/snapback] Er det ikke slik massemordere blir til? Mange massemordere dreper jo fordi de hører på stemmen i hodet! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan noen forklare greia med bildet? PS. Jeg sov ikke i natt Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har aldri hatt problemer med å sove. Jo, en gang, da jeg slet med hypnagoge hallusinasjoner og illusjoner. Sov med hodet mot veggen, så vil du i hvert fall ikke se noen. Skru på TV'en og sett på timer og sov med Sonen, Svisj eller annet faenskap i bakgrunnen og slipp litt lys inn fra vinduene. Det gjorde jeg, og da ble det ingen problem å sovne. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan noen forklare greia med bildet? PS. Jeg sov ikke i natt 9293833[/snapback] Haha, så jeg var ikke den eneste som ikke fikk sove etter å ha lest dette ja :!: Sov ikke i går så sov 13 timer i natt pga denne DUMME tråden Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du er ikke garantert til å oppleve det bare du leser om det. Jeg har visst om dette fenomenet i over et år nå, og har fortsatt ikke opplevd det. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvor lenge vil man ligge uten å kunne bevege seg når man opplever dette? Er det snakk om noen sekunder? Eller kan man ligge i mange minutter? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg våknet plutselig med smerter i beinet. Det gjorde ganske vondt. Ikke noe skumle damer heldigvis. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 For en svær haug med pingler dere er. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 http://www.quieroverunfantasma.com/eng/HEVN! 9291299[/snapback] haha! Den der var jo rå.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg