834HF42F242 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ingenting overnaturlig med dette fenomenet nei, noe jeg ikke tror Wubbable har forstått. Det handler om hjernen og dens evne til å lure seg selv. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Så, hvis jeg aldri hadde lest dette, hvordan vil du forklare at jeg på noen mulig måte kan oppleve det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Wubbable: The Scientific Explanation Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Så, hvis jeg aldri hadde lest dette, hvordan vil du forklare at jeg på noen mulig måte kan oppleve det? 9285423[/snapback] Fordi mennesker sett i forhold til mengder og ikke enkeltindivider er ganske like. Det som kan skje vil skje... Mennesker evner å tenke likt og utøve samme handlinger tross kulturforskjeller og mangel på felles kommunikasjon. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja, det var jo den ene gangen jeg "våknet" og hørte barnagråt uti gangen utenfor soverommet mitt. Plutselig stoppet barnegråten og forvandlet seg til latter. Deretter så jeg at det ble bulker i maderassen akkurat som om det kom en baby krabbende oppover madrassen, mot meg. Fy faen det var scary. Etterpå spurte jeg fattern om det hadde dødd en baby i huset vårt, det hadde det ikke. Så det var søvnparalyse, altså. Dødskult. ^^ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dødskult? Det er ikke så jævlig fett mens du opplever det da! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 tross at jeg leste det der før jeg la meg til å sove så ble jeg ikke akkurat redd for å sove.. tho jeg opna øynene flere ganger for å se om jeg var alene. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har hatt noe lignende selv, jeg hørte eller så heldigvis ingen ting (ting som ikke eksisterer ofc), men jeg lå der bare. Kunne ikke røre meg eller si noe eller noe sånt, bare kikke rundt i mitt eget rom. Varte i etpar minutter. Håper jeg aldri opplever det å se/høre ting. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har opplevd søvnparalyse en gang. Det var sykt fett, selv om jeg ikke hallusinerte. Tror jeg hadde flippa ut hvis jeg hadde sett en gammel dame. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja jeg er enig. Ikke mye er mer creepy enn en gammel dame som snur seg sakte mot deg, for så å vandre til sengen din, sette seg oppå brystet ditt og kvele deg. Noen andre som gruer seg til natta? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvorfor leste jeg dette nå!!?? Jeg kommer til å døgne i natt, for jeg tør ikke våkne og se en gammel dame på rommet mitt. Og jeg som prøver å komme i riktig døgnrytme til skolen begynner Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke mye er mer creepy enn en gammel dame som snur seg sakte mot deg, for så å vandre til sengen din, sette seg oppå brystet ditt og kvele deg. 9291073[/snapback] Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvorfor leste jeg dette nå!!?? Jeg kommer til å døgne i natt, for jeg tør ikke våkne og se en gammel dame på rommet mitt. Og jeg som prøver å komme i riktig døgnrytme til skolen begynner 9291122[/snapback] Du kommer aldri unna, nå som du vet om dette Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! IKKE NO SØVN PÅ NOEN UKER NÅ! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! IKKE NO SØVN PÅ NOEN UKER NÅ! 9291176[/snapback] Seriøst .. om du hører nøye etter så hører du noen skritt bak deg. SE BAK DEG NÅ FY FAEN! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har du tatt en god kikk på bildet nå? Fint, nå kan du lese dette: http://www.castleofspirits.com/hauntedpainting.html ADVARSEL: First not to use this image as the background on the screen, and second not to display this image around juveniles or children. Endret 16. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som gidder å ordne en liten remake på norsk, og kanskje ikke på 3 sider? ^^ (Til den posten ovenfor) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som gidder å ordne en liten remake på norsk, og kanskje ikke på 3 sider? ^^(Til den posten ovenfor) 9291246[/snapback] Ha bildet som wallpaper, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som gidder å ordne en liten remake på norsk, og kanskje ikke på 3 sider? ^^(Til den posten ovenfor) 9291246[/snapback] Ha bildet som wallpaper, og se hva som skjer. 9291258[/snapback] Skjer ingenting her. Hva er det som skal skje? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! IKKE NO SØVN PÅ NOEN UKER NÅ! 9291176[/snapback] Seriøst .. om du hører nøye etter så hører du noen skritt bak deg. SE BAK DEG NÅ FY FAEN! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor JEG HATER DEG!! BRENN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg