Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

1 2 3 4

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, hvis jeg aldri hadde lest dette, hvordan vil du forklare at jeg på noen mulig måte kan oppleve det?

9285423[/snapback]

Fordi mennesker sett i forhold til mengder og ikke enkeltindivider er ganske like. Det som kan skje vil skje... Mennesker evner å tenke likt og utøve samme handlinger tross kulturforskjeller og mangel på felles kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Ja, det var jo den ene gangen jeg "våknet" og hørte barnagråt uti gangen utenfor soverommet mitt. Plutselig stoppet barnegråten og forvandlet seg til latter. Deretter så jeg at det ble bulker i maderassen akkurat som om det kom en baby krabbende oppover madrassen, mot meg. Fy faen det var scary. Etterpå spurte jeg fattern om det hadde dødd en baby i huset vårt, det hadde det ikke.

Så det var søvnparalyse, altså. Dødskult. ^^

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Har opplevd søvnparalyse en gang. Det var sykt fett, selv om jeg ikke hallusinerte. Tror jeg hadde flippa ut hvis jeg hadde sett en gammel dame.

Lenke til kommentar
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!  :scared:  :scared:  :omg:  IKKE NO SØVN PÅ NOEN UKER NÅ!

9291176[/snapback]

Seriøst .. om du hører nøye etter så hører du noen skritt bak deg.

SE BAK DEG NÅ FY FAEN!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
creepyPainting-1024.jpg

Har du tatt en god kikk på bildet nå? Fint, nå kan du lese dette:

http://www.castleofspirits.com/hauntedpainting.html

ADVARSEL: First not to use this image as the background on the screen, and second not to display this image around juveniles or children.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Noen som gidder å ordne en liten remake på norsk, og kanskje ikke på 3 sider? ^^

(Til den posten ovenfor)

9291246[/snapback]

Ha bildet som wallpaper, og se hva som skjer.

9291258[/snapback]

Skjer ingenting her. Hva er det som skal skje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...