BareGjest Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei .. Jeg er en av de som har tviholdt på min gode gamle arbeidshest i lang tid, den kjører på en gammel 360w som blåser luft ut bak .. ..har en corsair 620 liggende men ser at denne har vifta på toppen, slik samtlige nyere strømforsyninger har. Med andre ord betyr dette at jeg enten må borre hull på toppen av kabinettet mitt slik at den blåser lufta ut der, eller snu den og få den til å blåse varm luft ned på pci-portene? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hm, vifta på HX620W er i bunnen, i alle fall er orienteringen på PSU slik når den står i mitt kabinett. (Et ganske standard Chieftec BH01-kabinett). Men jeg antar det kan være forskjellig hvordan den monteres i forskjellige kabinetter. Dessuten blåser ikke vifta ut av denne PSU, den suger luft inn. Endret 13. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
SiBC Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er ganske sikker på at denne suger luft, den skal da stå med vifta vendt nedover Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Den gjør det, fordi jeg har den selv. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 OK - det var godt å høre, ble plutselig litt redd for at jeg måtte lage en liten loop av vifter inne i kabinettet for å trekke lufta fra psu ut igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå