EinarEriksen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Lar deg spille Doom, surfe på nettet og lade laptop-en mens du flyr. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 NICE! Et eksempel andre selskap bør følge Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ja. Her har man muligheten til å servere folk et tilbud på reiser der kjøperen er ekskludert fra et eksternet marked. Derfor er han/henne kanskje interessert i å kjøpe et underholdningspass for et par spilltitler under en kort flytur for kanskje hundre kroner+. Helt utrolig at ingen norske aktører tenker på dette egentlig. MyTravel Airways er den eneste i Norge som har TV-tilbud såvidt jeg vet, men disse flyr kun Charter-turer til utlandet. Virgin America gjør mer rett enn feil når de nå opparbeider et underholdningstilbud til sine passasjerer, selv på innenlandsreiser. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette flyet diggnation nr "en del siden" ble spilt inn på? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Husker jeg tok fly for ca 5 år siden med SWISS AIR. Da var det en 5 tommers skjerm på hvert eneste sete, og en fjernkontroll. På denne skjermen kunne man se filmen som ble spilt i flyet eller å spille spill. Samtidig kunne man se informasjon om farten på flyet og hvor man fløy over. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Minner meg mest om dokumentar om flystyrt som var for et par år siden hvor all multimedia ombord var årsaken til brann og styrt..... Det gikk varmegang i noen kabler... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Minner meg mest om dokumentar om flystyrt som var for et par år siden hvor all multimedia ombord var årsaken til brann og styrt.....Det gikk varmegang i noen kabler... 9273393[/snapback] Antagelig så har man lært av de feilene Lenke til kommentar
tli Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg opplevde en reboot på en Airbus A300 hos Northwest rett etter påske. Brukte linux der også, men jeg husker ikke hvilken distro som ble brukt. Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Bare internett kommer på plass nå så ser dette direkte fint ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Bare internett kommer på plass nå så ser dette direkte fint ut! 9273566[/snapback] Tatt fra artikkelen: Møt flyselskapet for de teknogale Lar deg spille Doom, surfe på nettet og lade laptop-en mens du flyr. Endret 13. august 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bare internett kommer på plass nå så ser dette direkte fint ut! 9273566[/snapback] Tatt fra artikkelen: Møt flyselskapet for de teknogaleLar deg spille Doom, surfe på nettet og lade laptop-en mens du flyr. 9273574[/snapback] Tatt fra artikkelen: Det vil snart også bli mulig å surfe på nettet mens du flyr. Nettverkskontakter er allerede på plass i setene, og Virgin regner med å ha nettilgang i flyene sine i løpet av neste år. I tillegg er det et trådløst nettverk ombord, men dette er ikke aktivt ennå. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Fløy med Virgin Atlantic fra Heathrow til Tokyo i juli, det flyet hadde et lignende system, men uten internett og qwerty-tastatur. Veldig mange tv-serier og filmer å velge mellom, flere episoder av Futurama, The Simpsons, Family Guy osv... som kunne startes og stoppes uavhengig av de andre passasjerene. Kunne også spille flere spill mot hvilket som helst sete i hele flyet, Invaders, Pacman, Battleship, osv... Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Var vel egentlig ikkje så møje nytt her?? Dei fleste flyselskap som flyre over noen større avstander har opplegg der ein kan velge film, spille spill etc. Noen har og hatt internet access. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg opplevde en reboot på en Airbus A300 hos Northwest rett etter påske. Brukte linux der også, men jeg husker ikke hvilken distro som ble brukt. 9273527[/snapback] Var nok en Airbus A330 du fløy. NWA har ingen A300. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Merklig at slikt ikke er vansligere, de liker jo bedre å plage deg med idiotregler, feks er det ikke lov å ha en PC i setet ved take-off lengre heller nå. En 747 koster jo over en millard(?) så det burde ikke være så mye dyrere å legge inn litt elektronikk. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Virgin har virkelig skjønt hvordan man skal gjøre lange flyturer festlige, fløy med Virgin Atlantic frem og tilbake til USA i sommer, og de hadde samme utstyr som det Zoidman nevner. Spilling var dog bortkastet på disse, så tror det er forbedret på utstyret Virgin America har i sine fly. Vi klarte selvfølgelig å få en av terminalene til å kræsje og ble fasinert når vi så det var Linux-basert; http://www.flickr.com/photos/lostinamerica...57600568412944/ Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Merklig at slikt ikke er vansligere, de liker jo bedre å plage deg med idiotregler, feks er det ikke lov å ha en PC i setet ved take-off lengre heller nå. AtW 9278616[/snapback] Det har vel meir med at løse gjenstander ikkje skal bevege seg rundt under tak-off/landing. Neppe særlig hyggelig å få ein laptop i hodet om flyet plutselig skulle gjøre ein ekstrem manøver. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Virgin Atlantic har hatt skjermer på alle setene lenge ja. Jeg så 5-6 filmer da vi fløy til Barbados. De har spill kun på business-class desverre. Vi vanlige må klare oss med film, TV-serier eller kart som viser posisjonen til flyet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Merklig at slikt ikke er vansligere, de liker jo bedre å plage deg med idiotregler, feks er det ikke lov å ha en PC i setet ved take-off lengre heller nå. AtW 9278616[/snapback] Det har vel meir med at løse gjenstander ikkje skal bevege seg rundt under tak-off/landing. Neppe særlig hyggelig å få ein laptop i hodet om flyet plutselig skulle gjøre ein ekstrem manøver. 9283619[/snapback] Nå får man ikke laptopen i hodet om du har den lagret i denne lommen på setet heller (forsåvidt ikke om den er i fanget heller). Problemet med reglen er at den er inkonsekvent og tåplig, de sier det er pga PCens vekt, men de kan ikke svare på hvor lett PCen må være før det er lov, og de tillater alt mulig annet skrot som er tyngre. Jeg har aldri hatt noe problem med store tunge bøker feks. AtW Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Spilling var dog bortkastet på disse, så tror det er forbedret på utstyret Virgin America har i sine fly. 9283294[/snapback] Noen som vet specsene til disse datamaskinene. Er flere skjermer fordelt på en maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg