Gå til innhold

Valg av oppsett! trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Først; Beklager for at jeg lager ny post om detta og veit godt at det er flere tråder om detta. MEN trenger bare en liten hjelpende hånd =)

Skal ha meg ny pc, er ikke sikker på hvilke av disse to oppsettene jeg skal velge. Valget står mellom

E6850 eller Q6600.

Begge er til samme pris (plussminus)

Andre komponenter jeg burde skifte?

Jeg trenger også en PSU med modulære kabler, men er ganske grønn på PSU'er, så hjelp settes stooor pris på =) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder CPU valget ditt så er det egentlig ett fett hva du velger..

Begge CPUene er veldige gode mens Quad cpuen vil du ikke få utnyttet skikkelig hvis du da ikke skal spille de par spillene nå til dags dato som støtter quad cpu. Og det er ikke mange for øyeblikket..Men spiller du spill som støtter Quad og programmer som støtter quad så går det så det suser...

Jeg har selv E6850 og er kjempefornøyd..Jeg skal kjøpe Quad til neste år når G0 steppingen kommer inn på markedet for fullt..

Lenke til kommentar
Når det gjelder CPU valget ditt så er det egentlig ett fett hva du velger..

Begge CPUene er veldige gode mens Quad cpuen vil du ikke få utnyttet skikkelig hvis du da ikke skal spille de par spillene nå til dags dato som støtter quad cpu. Og det er ikke mange for øyeblikket..Men spiller du spill som støtter Quad og programmer som støtter quad så går det så det suser...

Jeg har selv E6850 og er kjempefornøyd..Jeg skal kjøpe Quad til neste år når G0 steppingen kommer inn på markedet for fullt..

9269582[/snapback]

Det jeg tenkte på også! Eneste jeg spiller er litt Wow og starta med cs igjen etter en lang pause! Men trenger hjelp til valg av PSU også, noen anbefalinger av PSU med modulære kabler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...