asad Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Får det ikke til..er det noen her som vet hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 må man sende en e-mail til dem? Finner ikke ut av det... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hvorfor spør du om det her inne? Sjekk ut hjemmesiden deres. Finner du ikke ut av det der ringer du eller sender dem en høflig mail. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Fordi det er et FORUM, der mange handler på mpx.no. Jeg ville avbestille bestillingen idag, for å ringe dem må jeg vente helt til imorgen. DERFOR. Hvorfor svarer du når du bare har piss å si? Lenke til kommentar
Thorax Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Logg inn på din konto, der åpner du bestillingen du vil kansellere og trykk "Angre kjøp" eller Send en mail til [email protected]... Lenke til kommentar
Champ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ringte faktisk dit selv idag, fikk svar med en gang og de var meget bhjelpelige med det jeg lurte på så det at du må vente til imorgen er bare tull. tror ikke du har prøvd. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Fordi det er et FORUM, der mange handler på mpx.no. Jeg ville avbestille bestillingen idag, for å ringe dem må jeg vente helt til imorgen. DERFOR. Hvorfor svarer du når du bare har piss å si? Hva mener du? Greier du ikke å lese en internettside engang? På hjemmesiden dems står det både tlf nr og mailadresser. Hva er problemet egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå