Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli kvitt allergien?

Underpants

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 14 som er allergisk mot det meste med pels. Når jeg blir stor skal jeg få meg en stor, stor hund som skal hete Fluff. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt allergien :shrug:

Eks-læreren min har to hunder, og da hun var liten var hun allergisk. Men hun sa at hun bare hadde fått seg noen hunder og hatt dem til allergien var borte.

Er det sant at dette går? Liksom "trimme" immunforsvaret?

Takk på forhånd for alle råd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg er en gutt på 14 som er allergisk mot det meste med pels. Når jeg blir stor skal jeg få meg en stor, stor hund som skal hete Fluff. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt allergien :shrug:

Eks-læreren min har to hunder, og da hun var liten var hun allergisk. Men hun sa at hun bare hadde fått seg noen hunder og hatt dem til allergien var borte.

Er det sant at dette går? Liksom "trimme" immunforsvaret?

Takk på forhånd for alle råd!

9269268[/snapback]

Kanskje hun har brukt medisiner??!

Lenke til kommentar
Jeg går på piller, men tror ikke jeg blir no bedre ..

9269496[/snapback]

Det skal i teorien gå ann å vaksinere seg. Har hørt at du tar 2-3 sprøyter i løpet av ett år, så er du kvitt plagene. Skal vistnok fungere mot pollenallergi også. Men ikke ta dette som fakta. Det er bare noe jeg har hørt en plass.

Lenke til kommentar

Jeg ble allergisk da jeg var 11-12 år, og det har enda ikke gått over, så da tviler jeg på at det gjør det heller. Som mange andre har nevnt er det en mulighet å ta kortisonsprøyte, men det er ingen garanti for at det fungerer. Jeg har også hørt at man bør være så godt som ferdigvokst før man prøver kortison, men om det stemmer vet jeg ikke. Allergi er no' dritt!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anne_*
Jeg ble allergisk da jeg var 11-12 år, og det har enda ikke gått over, så da tviler jeg på at det gjør det heller. Som mange andre har nevnt er det en mulighet å ta kortisonsprøyte, men det er ingen garanti for at det fungerer. Jeg har også hørt at man bør være så godt som ferdigvokst før man prøver kortison, men om det stemmer vet jeg ikke. Allergi er no' dritt!

9271867[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anne_*

Hei.

Leser om din allergi. Jeg har selv allergi og har fått god hjelp av Aloe Vera drikke gel.

Har drukket den dagelig i 3 år og har fått et `` annet`` liv.

Den hjelper kroppen med å komme i ballanse. Kan sende deg litt info. hvis du er interesert. :)

epost: [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...