plaank Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hei! Etter ett år med en HP Pavilion dv9074ea, har jeg nå solgt den, og er på jakt etter en noe mindre maskin. Har sett meg ut en Sony Vaio CR11Z/R ( ). Er det noen her som har erfaringer med Sony Vaio? Jeg har hørt at de er bra, og som dere ser, ikke så værst å se til heller. Denne er på 14.1", og dermed betraktelig mere mobil til mitt skolebruk (primært), også lettere spilling. Og til mitt andre spm, hvordan er det med import av notebooks? Garanti, strømforsyning, levering..? Takker for alle svar! Endret 13. august 2007 av plaank Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei! Etter ett år med en HP Pavilion dv9074ea, har jeg nå solgt den, og er på jakt etter en noe mindre maskin. Har sett meg ut en Sony Vaio CR11Z/R ( ). Er det noen her som har erfaringer med Sony Vaio? Jeg har hørt at de er bra, og som dere ser, ikke så værst å se til heller. Denne er på 14.1", og dermed betraktelig mere mobil til mitt skolebruk (primært), også lettere spilling. Og til mitt andre spm, hvordan er det med import av notebooks? Garanti, strømforsyning, levering..? Takker for alle svar! 9269263[/snapback] Vel,du får ingen av fordelene ihht den norske Forbrukerkjøpsloven...i tillegg må vel maskinen sendes ut av landet ved evt service... Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Vel,du får ingen av fordelene ihht den norske Forbrukerkjøpsloven...i tillegg må vel maskinen sendes ut av landet ved evt service... 9269917[/snapback] Nei jeg skjønner det. Har tatt ett par telefoner til Sony også, men de sender meg alle til samme internasjonale support-telefonen, som ikke vet hva jeg må gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå