abene Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Google tilbyr nå økt lagringsplass for sine ulike tjenester, men du må betale for det. Les mer Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette har da jeg hatt siden april eller noe? Ikke så veldig ferske nyheter kanskje.... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette har da jeg hatt siden april eller noe? Ikke så veldig ferske nyheter kanskje.... 9269294[/snapback] Selvom du har visst om det betyr ikke det at alle andre gjør det. På et eller annet tidspunkt må tross alt artikkelen publiseres. Skjønner ikke poenget med at det i så mange artikler må brukes forumplass på apekattinnlegg som dette. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kan ikke være så lenge til vi ser GDrive nå som Microsoft har lansert sin Skydrive..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan er båndbredden til disse tjenestene? Ser for meg at det kan ta en stund å overføre 250GB liksom Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kommer til å holde meg til eurofoto.no når det gjelder å lagre bilder på nett, eneste som er kjipt er vell at med picasa så kan man vell overføre bilder via programmer, og på eurofoto må man overføre via weblesern eller via et program man laster ned der ifra. * Del bilder enkelt med venner og familie. * Sikker lagring av dine bilder helt gratis. * Få de 10 første bildene i 10x13cm gratis * Få digitale bilder på ekte fotopapir og lag flotte fotogaver av dine fotominner. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Et problem med eurofoto er at å laste ned mange bilder er tungvindt, tenker jeg bruker begge deler, i det minste til jeg starter å nå grensa på google. Det er jo greit å ha muligheten om man skulle trenge mer plass. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan er båndbredden til disse tjenestene? Ser for meg at det kan ta en stund å overføre 250GB liksom 9269573[/snapback] Går utfra at det er ganske akseptabelt (noe SkyDive tydeligvis ikke har vært). Har brukt Google Picasa Web Album en stund og har aldri merket at det har gått unormalt tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå