Gå til innhold

Logitech Z-2300 høyttalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lånte en Altec Lansing FX6021 en periode før jeg kjøpte Z2300, som jeg trodde skulle være bedre. Jeg angrer bittert i dag. Jeg kan ikke anbefale Z2300 dersom du ønsker en kombinert spill og musikkbruk. Til ren spilling er settet helt greit med FX6021 overgikk så sinnsykt.

Sånn, nå har jeg sagt mitt. Ditt valg!

PS: Har forøvrig klart å styre èn person på forumet fra å kjøpe det og heller gå for FX6021 og har fått noen takkemail for å si det sånn :)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Jeg lånte en Altec Lansing FX6021 en periode før jeg kjøpte Z2300, som jeg trodde skulle være bedre. Jeg angrer bittert i dag. Jeg kan ikke anbefale Z2300 dersom du ønsker en kombinert spill og musikkbruk. Til ren spilling er settet helt greit med FX6021 overgikk så sinnsykt.

PS: Har forøvrig klart å styre èn person på forumet fra å kjøpe det og heller gå for FX6021 og har fått noen takkemail for å si det sånn :)

9272374[/snapback]

var det meg du lurte til det :hmm::p

har Altec Lansing FX6021, kjøpt på annbefaling av überGoliath, er utrolig fine. fantastisk bra lyd

https://prisguiden.no/product.php?productId=17094

Lenke til kommentar

9272374[/snapback]

var det meg du lurte til det :hmm::p

har Altec Lansing FX6021, kjøpt på annbefaling av überGoliath, er utrolig fine. fantastisk bra lyd

https://prisguiden.no/product.php?productId=17094

9272897[/snapback]

ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...