Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal orgasme hos menn

Gjest Gjest_jonas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jonas_*

jeg lurte på om gutte kunne få orgasme av å fingre seg i nausen :hmm:

## TOPIC ENDRET AV ILPOSTINO ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Jeg skjønner verken hvordan menn og kvinner kan få orgasme av det eller hva som får de til og gjøre slikt?

9428932[/snapback]

Ganske enkelt egentlig.

Maleana_int.png

Nummer 12 der ser du mannens prostata. Når du masserer den lenge nok igjennom tarmen vil du få en orgasme ikke ulik kvinnens skjedeorgasme, altså mange ganger sterkere enn din vanlige orgasme.

Hvordan kvinner får orgasme ved anal sex er jeg usikker på. Mange blir vel mer kåte av det, og samtidig stimulerer de klitoris.

Lenke til kommentar
Hvordan kvinner får orgasme ved anal sex er jeg usikker på. Mange blir vel mer kåte av det, og samtidig stimulerer de klitoris.

9428997[/snapback]

Det er den samme sjertelen, også kalt g-punktet som blir stimulert når jenter har analsex. De har ikke kommet med noe skikkelige bevis enda, men det er teorien. De tror at ved å stimulere samme punkt som prostata, så stimulerer du hos jentene indirekte g-punktet, som er en og samme sak. Vi er visst likere innvendig enn mange liker å tro.

Det er overraskende mange jenter som faktisk oppnår en enorm lystfølelse(av mangel på bedre ord) av å bli stimulert gjennom analsex. Det som er viktig er at hun er veldig tennt før sex, det samme burde gjelde for oss menn og vil jeg tro.

Melkekartong: 1 er blæren og 2 er et stykke bein. 13 vet jeg ikke, men det er mest sannsynlig en sjertel som skiller ut et hormon, eller noe i den duren.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Det er den samme sjertelen, også kalt g-punktet som blir stimulert når jenter har analsex. De har ikke kommet med noe skikkelige bevis enda, men det er teorien. De tror at ved å stimulere samme punkt som prostata, så stimulerer du hos jentene indirekte g-punktet, som er en og samme sak. Vi er visst likere innvendig enn mange liker å tro.

9429432[/snapback]

http://no.wikipedia.org/wiki/G-punktet

Jenter har G-punktet i skjeden, og det blir ikke stimulert ved analsex. Det du sier om lyst følelser er helt sant. Jo kåtere man blir, jo raskere, bedre og lengre orgasmer.

Lenke til kommentar

G-punktet blir stimulert inndirekte, men det virker ikke så sannsynlig at G-punktet skal gi såpass fullkommen følelse som mange jenter får.

g_spot.bmp

Nok digrisjon, dette skulle handle om oss menn.

Edit: Ikke spør meg hvorfor jeg klarte å konverte .jpg til .bmp

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...