Wanita Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har sett på to stk. Multicom Med dette: INTEL Core 2 Duo Mobile T7300 2.00GHZ 4MB 2GB DDR-2 minne 667MHz 100GB SATA 7200RPM 2.5" Dette vil komme på 8 543,- Eller Acer Aspire og denne koster 6995,- Det er jo litt i prisforskjell for en fattig student! Men Den første kan jeg jo ha mitt eget design på, og som jente syns jeg jo det er kjempe kult Men jeg kan litt for lite til å skjønne hva som lønner seg. Det jeg bruker dataen til er på skolen, word, internett og enkelt bildeprogram. Jeg syns det er morsomt å spille innimellom, men hva jeg trenger av skjermkort aner jeg ikke! Som sagt, vet for lite. Håper noen kan gi meg en vinkling av hva som kan være lurt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skjønte ikke overskriften din, hvem velge? ? Men er du hvilken av disse du skal velge Syntes du skal ta aceren, den andre er stygg mindre plass mindre minne... Dessuten betaler 1500 mer for multicom dataen bare fordi det er en stygg sommerfugl på den Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har faktisk anbefalt den aceren til andre. Syns den er et godt kjøp og ville valgt den. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Skjønte ikke overskriften din, hvem velge? ?Men er du hvilken av disse du skal velge Syntes du skal ta aceren, den andre er stygg mindre plass mindre minne... Dessuten betaler 1500 mer for multicom dataen bare fordi det er en stygg sommerfugl på den 9269155[/snapback] koster 1000kr mer med sommerfuglen, jeg har et eget bilde jeg ville brukt. Og da blir det 1500 kr mer! Men minne? Er det da ikke like mye minne jeg skal ha? Jeg må ha 2GB! Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har faktisk anbefalt den aceren til andre. Syns den er et godt kjøp og ville valgt den. 9269206[/snapback] Ok, da heller det litt mer mot den selv om jeg kunne tenkt meg bilde på dataen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå