jegerenfisk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har blitt hacket igjen, enda jeg har skult ssid, wpa-tsk og mac filtering. De som har hacket meg har endret passord på ADMIN i dlink ruteren min. Noen som vet hvordan jeg kan få endret dette tilbake? takker for alle svar. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Bruk en binders og stikk den inn i det lille hullet bakpå ruteren i noen sekunder og den vi bli resettet til default innstillinger. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som faktisk klarte å ta en WPA-PSK kryptert nett. Brukte du et enkelt passord på krypteringen, eller var det av typen langt med tilfeldige tall bokstaver? Eventuelt bare langt med forskjellige ord? For å resette til fabrikinstillinger skal det bare å være som alec1 sier å dytte noe i resetthullet bak på ruteren i en 5-10 sek. Da skal den være som rett fra fabrikk. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 passordet var en haug med random tegn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå