Gå til innhold

europakart til 6110 navi?

zicoz

Anbefalte innlegg

Skulle veldig gjerne hatt kart for hele Europa og ikke bare Norden, bør jeg kjøpe route 66 sine kart, eller bør jeg kjøpe noe annet, som f.eks. TomTom? Route 66 skal jo ha 45$ bare for tyskland, så da er det jo like greit å kjøpe en hel europapakke om det finnes noe bedre som er kompatibelt der ute.

Ser ikke ut til at Tomtom støtter 6110N, men Navigons MobileNavigator ser ut til å støtte det, men vet ikke om det inkluderer støtte for den interne GPSen eller ikke.

Endret av zicoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dette komme av at jeg bor tett under ett fjell? Har bl.a. ikke mulighet til å ta inn parabol pga dette.

Fikk dog prøve en TomTom for ett par dager siden, og den virket fint, men hadde kanskje ett litt svakt signal.

Og en ting til, hva er det som ligger på SD-brikken? På egenskaper for "flyttbar disk" står det at det er brukt over 300MB, men om jeg merker alle mappene og velger egenskaper så får jeg bare opp litt over 7MB.

edit:

Ser nå at det ligger i en skjult system-mappe, hva må jeg gjøre om jeg ønsker å bytte ut kortet med ett større ett?

Tok meg en kjøretur, og da begynte GPS'en å virke, så er nok fjellet som står i vegen ja.

Endret av zicoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...