Gå til innhold

Problem med firefox, ie og msn


Anbefalte innlegg

Håper det er riktig gruppe jeg poster i, men har hatt problemer med Firefox og Internet Explorer de siste 2 dagene. (Gmail notifier også når jeg tenker meg om) Det som skjer, er at når jeg skriver inn en adresse eller klikker på en link i enten firefox eller ie så må jeg klikke på linken eller trykke enter 5-6 ganger før siden faktisk laster. De første 4-5 gangene så lastes liksom siden på 2 hundredeler men ingenting skjer. Hvis jeg åpner et nytt vindu og skriver inn en adresse så kommer det bare opp en blank grå side, men altså etter en 5-6 trykk så lastes siden endelig. Har kjørt sjekk med både Norman Virus, Ad-Aware og SpyBot...alle med siste oppdateringer uten at noen av de har funnet noe. Noen ideer på hva som kan være feil ? Kjører XP SP2 med siste oppdateringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper det er riktig gruppe jeg poster i, men har hatt problemer med Firefox og Internet Explorer de siste 2 dagene. (Gmail notifier også når jeg tenker meg om) Det som skjer, er at når jeg skriver inn en adresse eller klikker på en link i enten firefox eller ie så må jeg klikke på linken eller trykke enter 5-6 ganger før siden faktisk laster. De første 4-5 gangene så lastes liksom siden på 2 hundredeler men ingenting skjer. Hvis jeg åpner et nytt vindu og skriver inn en adresse så kommer det bare opp en blank grå side, men altså etter en 5-6 trykk så lastes siden endelig. Har kjørt sjekk med både Norman Virus, Ad-Aware og SpyBot...alle med siste oppdateringer uten at noen av de har funnet noe. Noen ideer på hva som kan være feil ? Kjører XP SP2 med siste oppdateringer.

9268666[/snapback]

 

Har nå byttet til Vista Home Premium og samme problem oppstår her noen ganger. Ingen som har vært borti samme problem ? Jeg kan klikke på en link, så virker det som om den laster et eller annet veldig fort, men ingenting skjer. Er fortsatt på den samme siden...Er ikke like ille som i xp, men hender at jeg må klikke 2 ganger på en link for å få den til å loade.

 

Må også legge til at enkelte ganger så lastes ikke sidene ordentlig, men det virker som om bare kun basic html lastes.....alle linker er blå, hvit bakgrunn og svart skrift. Ingen grafikk.

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg fant løsningen på problemet. Hadde en fil som het "KasperskyLive32" under prosesser og når jeg fjernet den så funket det igjen. Har Norman anti-virus og Spybot installert, men de plukket ikke opp noe. Googlet og fant ut at jeg trengte Sophos anti-virus for å fjernet dritten, så laster ned en 30 dagers versjon og ser om det fjerner det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...