langtongting Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Må dele denne erfaringen, men jeg har nå kommet over den beste frysepizzan til dags dato. (litt subjektivt dette, samt jeg elsker italiensk pizza) Fruen hadde bare rasket med seg noe på Rimi, som en kunne ha på Hytta eller noe. Dette er Euroshopper sin Margarita-pizza til kun kr 12 pr stk. Dette er en italiensk pizza (faktisk laget i Italia) med italiensk type bunn der fyllet er kun Tomatsaus og mozerella-ost. Jeg var sulten, så jeg måtte ha noe mat kjapt og hentet denne fra fryseren. Var skeptisk da den ser ganske så simpel ut i sin plastemballasje, men hev på litt skinke og hev den i ovnen (kun 5 min på 250grader). Må si at den så bra ut i stekt tilstand og fikk bakoversveis da jeg satte tenna i den. Bunnen smaker som italiensk, nydelig tomatsaus og ost. Nærmeste restaurantpizza jeg har kommet i når det kommer til frysepizza. Langt bedre en Dr. Oetker som jeg trodde var best før. Denne blir nå fast i vår fryser, så er det bare å hive på noe diverse fyll ved steking. Anbefales på det sterkeste. Smak og gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kun tomatsaus og ost høres ikke helt optimalt ut for min del. Big One Restaurant har blitt min favoritt nylig. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mener dere altså at det finnes noe bedre enn grandiosa? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Aj aj! Pizza med kun ost og tomatsaus er aldri, aldri godt nok though. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Fordelen med kun tomatsaus og ost, er at man kan slenge på det man har lyst til. Serranoskinke og ruccola den ene dagen eller noe annet? Pepperoni mm den andre. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har spist denne en del selv og den er absolutt og anbefale, veldig god både med og uten ekstra fyll på, går også veldig veldig fort å steke den Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 ojee er enig i at denne pizzaen er veldig god og billig Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 En Skikkelig Hot Pizza er vel den beste frysepizzaen. Smaker bedre enn de fleste resturant pizzaer. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Fordelen med kun tomatsaus og ost, er at man kan slenge på det man har lyst til. Serranoskinke og ruccola den ene dagen eller noe annet? Pepperoni mm den andre. 9272891[/snapback] Ristede pinjekjerner, bøffelmozzarella, tomater i skiver og fersk basilikum - yummeh Bare ikke legg på for mye ekstra fyll, da blir pizzaen fuktig og slapp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mener dere altså at det finnes noe bedre enn grandiosa? 9272297[/snapback] Som jeg skrev i en annen tråd: Grandiosa går an. Man må bar bytte ut osten, ta på et annet fyll og ha en annen bunn så er den helt ok Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 på lidl har de faktisk en god pizza(!) den tynne pepperoni pizzaen som fåes kjøpt i flerpakning. veldig god synes jeg den eneste gode pizzaen som fåes kjøpt på lidl etter min mening Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 den fra euroshopper må være den værste pizzaen jeg har prøvd og big one classic var heller ikke noe (lite fyll). De middels gode er dr oteker samt granddiosa (pga bunnen som får en pappsmak hvis man ikke får stekt den skikkelig, men pluss for mye fyll). La mia tror jeg det var, synes jeg var brukbar. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Big One HomeMade Style, litt dyr men smaker himmelsk liker den veldig godt siden det er oregano i den og store kjøttbiter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Big One HomeMade Style, litt dyr men smaker himmelsk liker den veldig godt siden det er oregano i den og store kjøttbiter. 9281217[/snapback] Denne kan jeg nok slenge meg på! Dette er en av de bedre frysepizzaene jeg har smakt (riktignok litt vel dyr) Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 En Skikkelig Hot Pizza er vel den beste frysepizzaen.Smaker bedre enn de fleste resturant pizzaer. 9273452[/snapback] Den er veldig god Har spist ganske mye av den. Er det bare jeg som liker Lørdagspizza her eller? Ellers så er jo Pizza Originale ganske gode. Det smaker som om de er stekt i stenovn Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Lørdagspizzaen er fæl! Originale og Ristorante er nammelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Itlaliensk pizza er best i Italia. Å, som jeg savner Italia. Euroshopper-pizzaen er grei den. Bare man får på litt ekstra ost og skinke. Greit at den er billig og har kort steketid, da. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hot pizza er veldig dig! Hawaii pizza fra lidl er også jevli digg Elsker ananas på pizza Tror jeg skal teste den euroshopper pizzan idag. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Pizza Ristorante med kylling og spinat er helt av en annen verden! Anbefales! Ellers er en grandiosa alltid godt det også... Lenke til kommentar
dilma Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Aj aj aj! Nok en Grandiosa skeptiker. Neida, bare kødder. Har selv prøvd denne med blandet hell. Jeg og noen kamerater kjøpte den og fylte på med alt fyll som var og oppdrive. Noe som resulterte i en pizza med eplebiter på. Ikke og anbefale.. Men hvis du klarer og kontrollere deg og styrer unna diverse(den kvikklunsj biten der er sikkert digg på pizzaen) scenarioer, er den absolutt og anbefale! Mine personlige favoritter om dagen er den ristoranten med sånn mozarella og pesto på, og den big one'n som har pepperoni og ananas på! Enough said. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå