aleksanderro Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvilke sider er gode å tråle etter pc-demo? 9307613[/snapback] http://www.fileshack.com/ - Går ofte innom den siden med et håp på at BioShock demoen til PC skal være der. Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Å si at HL1 ikke fortjener det er blasfemi, det er nesten 10 år gammelt, og revolusjonerte sjangeren på måten spilleren opplevde historien i spillet. 9307579[/snapback] Ok det var revolusjonere da det kom ut for 10 år siden og var bra den gangen. Men jeg blir så forbanna når folk den dag i dag skal pøse på oss med at HL er forsatt best, bedre enn doom 3, far cry, halo 1 2 og 3, osv. Det er jo ikke det. Det er helt umulig. ' Folk skriver rundt og omkring i forumet at f.eks:" bioshock blir nok ikke noe bra, har nok ikke en sjans mott Half Life 1. Spiller heller HL1 enn bioshock, for HL1 er bedre!" Sånne ting får meg til å se rødt og vri meg i oppgitthet. HALF LIFE 1 er ikke BRA LENGER, det er UTDATERT OG STEINALDER mekanik, både grafisk og spillemessig. Ja jeg har spilt HL1 og 2 sorry for the off-topic! men dere er enige!??!?! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 HL1 er bedre en doom 3, far cry, halo 1 2 og 3 IMO. Grafikk er ikke alt Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 HL1 er bedre en doom 3, far cry, halo 1 2 og 3 IMO.Grafikk er ikke alt 9328834[/snapback] Nå var det spillbarheten jeg tenkte på, og ikke bare grafikk og der blir HL1 eid i forhold til Doom 3, Far cry osv... Nei grafikk er ikke alt! =) Lenke til kommentar
baltie Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Man kan i alle fall trygt si at nostalgien i forhold til HL1 er sterk. Men å påstå at spillbarheten i Doom 3 "eier" HL1 er å dra det litt langt. HL1 stod for et generasjonsskifte innen FPS-sjangeren. Det var spillet som gjorde nesten alt riktig. Fascinerende historie som holdt hele veien inn. Gode kontroller. Bra grafikk (på den tiden). Svært få irritasjonsmoment. En helt ny spillopplevelse, en FPS med sjel. Doom 3 derimot gjorde en del riktig. Spennende historie i starten, men ble litt kjedelig etterhvert, og monster-ut-av-skapet var ikke så veldig skremmende i lengden. Kontrollene var bygget over samme lest som utallige før som igjen bygget på HL1-kontrollene. Bra grafikk (på den tiden). Noen irritasjonsmoment, spesielt historien som sank som en stein og ble borte etterhvert. Ga ingenting nytt. FarCry derimot synes jeg er et mye bedre eksempel på at verden har gått litt videre siden HL1. Men selv det spillet vil jeg ikke si har bedre spillbarhet. Det var relativt lett å få høy irritasjonsfaktor når man blir snipet for n-te gang av en fiende man ikke har noen anelse om hvor er. Mens jeg spilte HL1, HL1:OF og HL1:BS igjennom med største glede, har jeg enda ikke orket å runde FarCry... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Noen som vet hvor stor den "Big Daddy" figuren er? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Noen som vet hvor stor den "Big Daddy" figuren er? 9332843[/snapback] Seks tommer høy, hvis jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg