Gå til innhold

BioShock-demo på Xbox Live (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Sitat fra vg : Demoen inneholder ingen spoilere fra fullversjonen av spillet, og brettet i demoen er heller ikke med når spillet lanseres 24. august.

9278910[/snapback]

Huh? Det minner mistenkelig mye om starten slik utviklerne har forklart det da. Hele demoen er jo en tutorial

9279261[/snapback]

Men han som skrev artikkelen på VG sa ha hadde spilt igjenom hele spillet og kunne ikke si annet at det var mega bra. Så han burde jo vite hva han snakker om. Det kan hende at i fullversjonen får vi se litt mer utfyllende. At vi faktsik får oppleve flykræsjen osv.. vi får vente å se. Jeg stoler på Rune (vg-spill guruen) =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det bare jeg som ble litt skuffet over de muligens over-hypede vanneffektene? slik som da du er i den vanntunellen, for det første så kom det kun en viss mengde inn, og det var veldig lite interaktivt. Heller ikke så pent å se på.

Spillet minnet også på mange måter om condemned syns jeg...

Lenke til kommentar
Leste nettopp på Game Reactor at flere butikker i statene allerede har solgt spillet. Lanseringsdatoen er i utgangspunktet satt til 24. august, så det er litt synd. Det er spill som dette som normalt blir lastet ned svært mye av på piratsider.

9284436[/snapback]

http://gamereactor.no/nyheter/110178/Bioshock+er+p%E5+gaten/

post-106430-1187178274_thumb.jpg

post-106430-1187178304_thumb.jpg

er nok bare et spørsmål om tid før det er ute på piratsider ja

Lenke til kommentar
Leste nettopp på Game Reactor at flere butikker i statene allerede har solgt spillet. Lanseringsdatoen er i utgangspunktet satt til 24. august, så det er litt synd. Det er spill som dette som normalt blir lastet ned svært mye av på piratsider.

9284436[/snapback]

http://gamereactor.no/nyheter/110178/Bioshock+er+p%E5+gaten/

*fjernet bilder*

er nok bare et spørsmål om tid før det er ute på piratsider ja

9284683[/snapback]

Trist

Lenke til kommentar
Jeg tror ennå på at massehypnose er et godt våpen..

Jeg skal selvsagt krype tilbake under steinen min etter denne uttalelsen, men jeg regner nok denne tittelen for å lide nokså mye under ett velkjent begrep: Hype.

Håper jeg tar feil her. :hrm:

9269200[/snapback]

Jeg tror entusiasmen over dette spillet har mer med hva disse karene har utrettet før. Jeg tenker spesiellt på SS2. Massehypnosen din er bare vås.

En ting til før jeg avslutter. Kan du nevne en eneste stortittel i spillverdenen som ikke lider under en eller annen form for hype? Alle spill blir hypet. Det er desverre bare sånn det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
er det bare jeg som ble litt skuffet over de muligens over-hypede vanneffektene? slik som da du er i den vanntunellen, for det første så kom det kun en viss mengde inn, og det var veldig lite interaktivt. Heller ikke så pent å se på.

9284583[/snapback]

Nei, du er ikke den eneste. For å være ærlig synest jeg vann effektene var ganske så stusselig. Ihvertfall ikke noe bedre enn hva jeg har sett i andre spill allerede. Var det noe interaktivitet i det hele tatt da..?

Lenke til kommentar

9284583[/snapback]

Nei, du er ikke den eneste. For å være ærlig synest jeg vann effektene var ganske så stusselig. Ihvertfall ikke noe bedre enn hva jeg har sett i andre spill allerede. Var det noe interaktivitet i det hele tatt da..?

9287390[/snapback]

Var vel egentlig ikke interaktivt i det hele tatt... så den vannspruten som stod ut fikk jo lett clipping eller hva det heter om man stod på "rett" plass, noe som ikke var så ulogisk plassering. Nei, må si jeg ble noe skuffet..

Lenke til kommentar
Utgiveren legger jo opp til at det skal bli piratkopiering.

Det er 10 dager til spillet slippes, å det ligger allerede fritt der ute for nedlastning.

Chippet 360 <-  :dribble: *hehe*

9287787[/snapback]

Så det er utgiveren sin feil? Grunnen til at spillet er kommet i "gale" hender er på grunn av butikker som har solgt spillet uten tillatelse.

Lenke til kommentar

Sant nok.

Men de burde bare solgt det så fort det kom ut i butikkene. Slik at det ble en rask spredning av spillet. Og at folk hadde fått mulighet til å kjøpt det samtidig som det kom på nett.

Steam f.eks. hadde det vert på steam for 300kr hadde jeg lastet det ned nuh!

Hadde ikke orket å vente på en treig torrent e.l.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Var ikke bare Toys R us i USA som solgte spillet, men på reklamen på tv, sto det "available now", reklamen måtte fjernes, har vært mye kluss i dag ja.

9288070[/snapback]

Hva i alle dager gjør det spillet i den butikken uansett ? Såvidt jeg har sett er ikke dette spillet noe for barn..

EDIT: og Wartorn, nå har jeg fått spillt demoen litt mer. Vet nå ikke om det kun er vann-effektene som er dårlig. Jeg synest nå de fleste teksturene så noe lav oppløst ut, samt lite detaljerte modeller. Nuvel, kanskje må det til for å få spillet til å gå helt glatt på 360'n, men det så uansett ikke så bra ut.

I tillegg har de vel overdrevet speil-effektene en smule mye. Allt skinner jo omtrent, steinvegger, tregulv, til og med den blåhvalen som svømmer forbi skinner!

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...