software Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei. Er det noen headset som er bra til dette som ikke koster 1 mill kr? Jeg bruker det primært til Skype, men bruker det ganske mye pr dag. Det blir fort 2-3 timer, så det er bra om det er laget for å brukes lenge. Er det noen som har erfaringer med et slikt produkt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hepp! Jeg lurer på det samme. Har lett litt rundt, men ikke funnet noe som passer og det meste virker å være beregnet på mobilbruk. Ønsket: Trådløst headset med mikrofon til Skypebruk med mer. Ønsket rekkevidde: 20 meter eller mer. Varighet: 2 timer før lading er nødvendig eller mer Lydkvalitet: God Lydinnspillingskvalitet: God Ønsket Pris: 0-1500 kroner (men om det ikke finnes noe dugendes til under 1500 tar jeg i mot forslag over den prisen) Om det er vanskelig å oppfylle noen av punktene tar jeg i mot gode forslag som bryter mine "krav". Evt. om det er nesten umulig å finne tar jeg i mot henvisninger til hvor jeg kan skaffe forlengerledninger. Endret 1. februar 2008 av TSP Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Kjøp Skype FREETALK fra Skype online butikken da vel. Prisen ca 700 med shipping. Skal være veldig bra. http://accessories.skype.com/servlet/Contr...ductID=82967000 Endret 16. februar 2008 av askeladden2004 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Det er jo et meget godt tips, takk for hjelpen! Endret 16. februar 2008 av TSP Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jabra GN3550 bruker eg til både kontortelefonen og til PC-en. Det er trådløst, har en rekkevidde opp til 100m(i følge spekken, i praksis holder det langt nok for kontorbruk), brukstid på ca en arbeidsdag(for meg, sitter i telefon ca 5-7 timer til dagen). Pris, mellom 2k og 3,5k(alt etter hvor det kjøpes). Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå