antiloop Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Holder på å lage den første hjemmesiden! Startet i dag på morningen og den er langt fra ferdig Titt inn og si hva dere mener og gi meg tilbake meldinger på hva som evt. kan forbedres! Lenke til kommentar
Booth Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Holder på å lage den første hjemmesiden! Startet i dag på morningen og den er langt fra ferdig Titt inn og si hva dere mener og gi meg tilbake meldinger på hva som evt. kan forbedres! Da hadde jo en URL vært kjekt. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 heh, den er jo der, let litt til du Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Holder på å lage den første hjemmesiden! Startet i dag på morningen og den er langt fra ferdig Titt inn og si hva dere mener og gi meg tilbake meldinger på hva som evt. kan forbedres! Da hadde jo en URL vært kjekt. Det Står en link nederst på siden!!! WWW. :) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Den siden der fikk jeg fysisk vondt av. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg synes det er dårlig gjort å vise fram ting som kan gi traumer og ødelegge folks nattesøvn... Kan bli vesentlig bedre med annet fargevalg. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 eh.. du burdte kanskje ha litt "frames" og slik, ikke bare pælma alt oppå Hverandre Lenke til kommentar
drbass Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Men det sto mye på pc siden Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Som sagt så begynte jeg tidlig i mårres og siden er under utvikling hele tiden! Redigerer og prøver ut nye ting hele tiden! Det er helst layout delen jeg vil tilbake meldinger på!!! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Synes den var artig jeg Med litt mer ordnede former så kan den bli fin. Logoene kunne vært linker da Holder på selv så jeg synes det er gøy å se andre nybegynnere. Prøv å vær litt kreativ.....ikke bare kopier.....det har du forsåvidt klart bra stå på!! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hehe... Syns den var fin jeg. Alt til sin hensikt. Det som er, det er at du blir bedre for hver gang du mekker en side. Siden din er litt rotete og uoversiktelig ja, så du kan godt ta i mot det tipset om frames eller tabeller. Tar ikke så lang tid å lære seg slikt, men er veldig nyttig. Det gjør ting litt penere. Husk at mennesker har som vane å begynne å lese øverst fra venstre og nedover mot høyre om du skjønner... Men men... dette kommer seg. Bare lag sider i fleng. Skaff deg Dreamweaver og lær deg HTML... Da blir det bra. Og gøy... Lukke te.... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 ville kanskje brukt eit "vanleg" program til å lage sida med, til dømes FrontPage (ok program å starte med) og etterkvart DreamWeaver (det beste på markedet) ser at du har brukt Yahoo! PageBuilder... kjenner ikkje til det, men det er sikkert ok å starte med... sida er vel ein ok start, men vennligst fjern den "flygande" disketten.. (hint, hint) lykke til vidare... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 fille kanskje sett etter "free templates" slik at du kan få deg noen idèer om layout på siten din. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Som første side er det jo greit nok. ikke gi opp, stå på. Blir nok bedre med tiden, men anbefaler på det sterkeste å prøve et skikkelig program. Startet selv med Netobjects Fusion, og gikk videre til Dreamweaver. I et slikt program vil du få bedre mulighet til å se hva du gjår og å tilpasse løsningen etter ditt behov + at mye ligger ferdig til å puute inn på siden. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Som første side er det jo greit nok. ikke gi opp, stå på. Blir nok bedre med tiden, men anbefaler på det sterkeste å prøve et skikkelig program. Startet selv med Netobjects Fusion, og gikk videre til Dreamweaver. I et slikt program vil du få bedre mulighet til å se hva du gjår og å tilpasse løsningen etter ditt behov + at mye ligger ferdig til å puute inn på siden. Bruker notepad til å lage hjemmesider med jeg da... Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 ser ut som min første, og for å være smertefullt ærlig var den ganske stygg, men selv om jeg ikke er noen webdesign-guru har jeg utviklet meg betydelig fra det stadiet, og det vil sannsynligvis du også. stå på! Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ikke bruk geoscites. bruk heller f.eks netfirms. da får du en mye lettere web adresse. f.eks www.netfirms.pcsiami.com Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nei og nei... bruk heller home.no slipper alle de reklamene på siden osv Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 En ting jeg bruker, er at linker spretter opp i eget vindu, synes det er slitsomt når jeg sitter fex på siden din,og blir redirected når jeg trykker på fex. win-xp.no.. bare et tips Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 forresten...snakk om hjemme sider... da syns eg faktisk at hardware.no sine sider burde vært tilpasset opera blannt annet den nye version 7 slik som vg blant annet er og masse andre sider... hw sin side er ikke det..noe dumt må eg si det er. . Mvh Kriger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg