Misantropen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Har en aldeles fel Coolermaster Stacker 831 av typen sølvgrå(alu) med sorte rister. Ønsker å få denne hel-sort. Orker ikke begynne å styre med spraybokser, da jeg ikke har noe dertil egnet sted å grise med spraylakkering. Men jeg lurte på om kanskje det å male over aluminiumet med Bengalack lar seg gjøre? Den glatter seg selv ut ved herding har jeg hørt og er antagelig mye sterkere enn spraylakk fra Biltema Tenkte male det sort. Noen som har testet å male opp kabinetter i aluminium med Bengalack? Endret 13. august 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nei, men jeg har prøvd solarfilm til modellfly, og det funker supert! Du får kjøpt det i hobbybutikker der de selger modellfly og sånt. Det limes på med strykejern eller varmepistol og ser dritbra ut! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Bengalack på aluminium generelt burde jo gå fint, men hvor fint det blir er en annen sak, da det ikke glatter seg helt ut..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå