Fyksen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hello Kjøpte meg ett olympus e-400 for ikke så alt for lenge siden, nå har jeg tatt endel bilder, og her om dagen var jeg til kjæresten med det. Hun lånte det, og tok dette bildet. Hva synes dere? Jeg har ikke "shoppa" noe på det, noen forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
pian Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tja, det er ikke godt å si hva du kan gjøre her. Personen kuttes av i toppen av hodet og ved albuen, ser ut som han lener seg inn i bildet, som er tatt med blits inne i mørket... og alt for nærme et vannglass som stjeler halve forgrunnen. Dessuten ser ansiktet uskarpt ut. spør du meg så ville jeg nok tatt et nytt bilde... Forsøk å få kjæresten til å planlegge litt før hun trykker på utløseren Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 dette blidet har et stort preg av snapshot, som jeg også regner med det er. Jeg vet ikke hva jeg skal fokusere på, personen eller glasset, Hvis det er glasset, burde bakgrunnen vert bedre. Hvis det er ett motiv i forgrunn man skal fokusere på, bør bakgrunn alltid være så annonym som mulig. Hvis det skal være ett portrett burde du ha sløyfet den halvspiste hamburgeren og flasset i forgrunn, og prøvd å fått med hele ansiktet. Men for all del, ikke gi opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå