Gå til innhold

Intel Core 2 Quad Q6600.

DanOve

Anbefalte innlegg

har nå funnet fram en Intel Core 2 Quad Q6600.

Leter nå etter HK til denne som kan dra litt extra ut av CPU.

litt overklokk.

er det noe vits å satse på DDR3 enda? Duger DDR2??

driver en del med videoredigering i premiere.

har sansen for ATI og tenker litt på crossfire etter hvert å.

så et kort som støtter det.

noen forslag?

Dan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asus P5KC har støtte for både DDR2 og DDR3, Quad core og SLI.

9268549[/snapback]

Sorry, men det er nok CrossFire det har støtte for som en dårligløsning begrunna 4x signalmessig på den siste PCIe x16 porten .....

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller gått for Xeon 3220 omentrent samme prisen på komplett.no som en Q6600 :)

Når det kommer til HK så hadde jeg enten gått for Gigabyte P35-DS3R eller P35-DS4 har sistnevnte fra før av ;)

Det kommer også godt ut i denne testen og DDR2 er ennå i gemee så lenge prisen på DDR3 er så dyr som dn er og det er så amnge dårlige DRR3 brikker ute å går ....

Evnt. kan du jo kjøpe P35C-DS3R om du også skal ha mulighet for DDR3, men du kan ike kjøre DDR2 og DDR3 samtidig og innen du skal ha det nytt ssytem med DDR3 så er nok P35 gammelt nytt uansett og du skaffer deg nytt hvedkort om ikke intel også har kommet med en ny sokkel :S

Men det er jo helt opp til deg da

Lenke til kommentar
Asus P5KC har støtte for både DDR2 og DDR3, Quad core og SLI.

9268549[/snapback]

Sorry, men det er nok CrossFire det har støtte for som en dårligløsning begrunna 4x signalmessig på den siste PCIe x16 porten .....

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller gått for Xeon 3220 omentrent samme prisen på komplett.no som en Q6600 :)

Når det kommer til HK så hadde jeg enten gått for Gigabyte P35-DS3R eller P35-DS4 har sistnevnte fra før av ;)

Det kommer også godt ut i denne testen og DDR2 er ennå i gemee så lenge prisen på DDR3 er så dyr som dn er og det er så amnge dårlige DRR3 brikker ute å går ....

Evnt. kan du jo kjøpe P35C-DS3R om du også skal ha mulighet for DDR3, men du kan ike kjøre DDR2 og DDR3 samtidig og innen du skal ha det nytt ssytem med DDR3 så er nok P35 gammelt nytt uansett og du skaffer deg nytt hvedkort om ikke intel også har kommet med en ny sokkel :S

Men det er jo helt opp til deg da

9268566[/snapback]

Jeg har Xeon 3220 hvilket hk anbefaler du? Jeg skall klokke å spiller mye.

Bruker nå et Gigabyte 650sli-DS4 men biosen der egner seg ikke til klokkere kan ikke stille på minne osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...