sanojonas Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) ER DETTE EN GREI CPU KJØLER? CPU-vifte, Arctic Cooling. Stor kjøleflens med kulelagret vifte for Pentium 4-prosessorer (sokkel 775). Turtallsregulert via termistor som kjenner av kjøleflensens temperatur og tilpasser turtallet deretter. Meget stillegående. Størr. 105x135x97 mm. Maks. 4,4 GHz. Endret 13. august 2007 av sanojonas Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Den er veldig bra. og veldig rimelig. Kjøpte den til min forrige PC, og var veldig godt fornøyd. BEklageligvis hadde dem ikke den når jeg kjøpte min nye PC, ellers hadde jeg kjøpt et par stykker. Fått veldig bra kritikker også. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har selv hatt en Arctic Cooling Freezer 64 pro som er for AMD Athlon 64 og X2 og den var jeg fornøyd med og har også en Arctic Cooling Freezer 7 pro den er billig og bra det er vel denne du for mest ytelse pr. krone du bruker .... Lenke til kommentar
sanojonas Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Den er veldig bra. og veldig rimelig. Kjøpte den til min forrige PC, og var veldig godt fornøyd. BEklageligvis hadde dem ikke den når jeg kjøpte min nye PC, ellers hadde jeg kjøpt et par stykker. Fått veldig bra kritikker også. 9268379[/snapback] er den stillegående?? hvilken temp ligger den på ?? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 ja den er ganske stillegående og nå leveres den også med 4pin ikke 3pin så du kna kjøre den så den går etter temp så da blir den ekstra stille om hovedkortet støtter det ... Lenke til kommentar
sanojonas Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 ja den er ganske stillegående og nå leveres den også med 4pin ikke 3pin så du kna kjøre den så den går etter temp så da blir den ekstra stille om hovedkortet støtter det ... 9268438[/snapback] ok takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå