Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva tenker gutter/menn


sissel-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe. må inrømme det. at jeg har aldri ligt å suge. frem til for noen dager siden for da så jeg hvor mye nytelse han fikk gjennom det. å jeg kunne leke med følelsene hans mellom å suge hardt å sluke hele tingen osv. å kjenne bena hans sjelve å høre på han. DA likte jeg det. før va d sånn annet hvert skuddår KANSJE :p

 

men jeg mente når du tenkte over det liksom, dere tisser med den tingen liksom, vi slikker i oss evt. urinresten enten utpå eller fra inni urinrøret. å om gutten ikke har dusja. *grøss*

 

det var slikt jeg mente. men det er slike tanker jeg legger laaaangt bort før jeg skal gjennomføre slikt jaffal.. :p

Lenke til kommentar
hehe. må inrømme det. at jeg har aldri ligt å suge. frem til for noen dager siden for da så jeg hvor mye nytelse han fikk gjennom det. å jeg kunne leke med følelsene hans mellom å suge hardt å sluke hele tingen osv. å kjenne bena hans sjelve å høre på han. DA likte jeg det. før va d sånn annet hvert skuddår KANSJE  :p

 

men jeg mente når du tenkte over det liksom, dere tisser med den tingen liksom, vi slikker i oss evt. urinresten enten utpå eller fra inni urinrøret. å om gutten ikke har dusja. *grøss*

 

det var slikt jeg mente. men det er slike tanker jeg legger laaaangt bort før jeg skal gjennomføre slikt jaffal..  :p

9284221[/snapback]

Renslighet er jo alfa og omega. Kunne aldri falt meg inn å be en jente suge meg om jeg kom rett fra dass uten å ha vaska meg og sånn. Men det argumentet gjelder jo for jenter også da. Innbiller meg at de fleste jenter liker å bli slikket. De jeg har vært borti har likt det i hvertfall

Lenke til kommentar
Jeg er sannsynligvis mer manisk når det gjelder renslighet enn jenten når det kommer til suging. Jeg klarer ikke slappe av hvis det er gått for mange timer siden jeg sist vasket meg.

9284297[/snapback]

Mee too. Det har nesten utviklet seg til en tvangstanke. Må liksom vaske snoppen bare jeg har vært på dass en tur :wee:

Lenke til kommentar
Synd Steffypants og L4r5 er kremen av kremen. Hadde alle vært som dem og verden hadde vært et sted fult av rene kuker.  :w00t:

9284477[/snapback]

Er det litt sånn at om du må ta til takke med oss for å få rene kuker så er det nesten ikke verdt det eller? :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Synd Steffypants og L4r5 er kremen av kremen. Hadde alle vært som dem og verden hadde vært et sted fult av rene kuker.  :w00t:

9284477[/snapback]

Er det litt sånn at om du må ta til takke med oss for å få rene kuker så er det nesten ikke verdt det eller? :wee:

9284505[/snapback]

 

En natt med deg å jeg hadde vært evig tilfredstilt ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Synd Steffypants og L4r5 er kremen av kremen. Hadde alle vært som dem og verden hadde vært et sted fult av rene kuker.  :w00t:

9284477[/snapback]

 

 

Trodde det var bare meg. Men så kom jeg hit, og la merke til for en stund siden, at det var flere av oss..

 

Og godt er det. Jeg klarer bare ikke å unnlate å vaske den lenger.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...