Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva tenker gutter/menn


sissel-

Anbefalte innlegg

når vi runker å suger eller i d hele tatt bare tar eller rører ved pikken. så MÅ de altid se ned på den.. så har de et ganske rart blikk i øynene.. klarer ikke tyde blikket.. men noen ser ut som om di e stolte over pikken å nyter synet av den eller noe.. men hva er det egentlig som skjer der nede?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når vi runker å suger eller i d hele tatt bare tar eller rører ved pikken. så MÅ de altid se ned på den.. så har de et ganske rart blikk i øynene.. klarer ikke tyde blikket.. men noen ser ut som om di e stolte over pikken å nyter synet av den eller noe.. men hva er det egentlig som skjer der nede?

9268271[/snapback]

 

 

Da jeg ble sugd første gang var det en fantastisk opplevelse. Måten min kjæreste satte penisen i munnen sin og sugde den på en uskyldig måte. Jeg satte hennes hår bakover fra ansiktet hennes med hendene mine. Det føltes som om hun kontrollerte alle nervene mine, og det kilte over hele kroppen. Jeg spurte henne om hun liker å gjøre det, og hun svarte med at alt som behager meg liker hun å gjøre. Det jeg tenkte da mens jeg så henne suge meg, var hvor utrolig søt og snill hun er :love:

Jeg kysset henne og knullet henne til hun fikk multiorgasmer. Første gang var utrolig fantastisk, etter hvert blir det rutiner. Det er noe spesielt med første forelskelse....man er så stolt over sin erobring og full av følelser :w00t:

Lenke til kommentar
så slemt.. burde ikke være nødvendig å LAGE dette bildet.. hu søte jenta sitter faktisk å klår på lemmet ditt.. eller har putta d langt nedi halsen..

9268350[/snapback]

Steffy sa faktisk LAGRER, da!

 

Hva tenker jenter når de kaster hodet bakover når de mottar oralsex?

9269461[/snapback]

Vi klarifiserte lesebommen, no worries.

 

De tenker sannsynligvis ikke på noe. Mine er faringer tilsier at jenter i mye mindre grad har konkrete tanker under sex (god sex vel og merke, så erfaringen min er ubrukelig) men heller konsentrerer seg om nytelsen.

 

Jeg, derimot, tenner mye mer på synet av pupper og ansikt og i dette tilfellet økten som utføres på meg, enn med følelsen alene.

Lenke til kommentar

når jeg lukker øynene under sex så er d for å få forsterket di følelsene som allerede er der. alle vet jo det at om du blir døv så lukter du å ser bedre å føler lettere, om du blir blind så føler du å hører å lukter bedre osv..

 

så det er rett å slett bare for å gjøre det enda bedre..

 

vil tro at det er mer stress å begynne å se for seg vin diesel eller noe mens man holder på enn å bare konsentrere seg om personen som man er glad i som er med på dette. i stede for en helt uteforstående kjendis..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...