SlinkeY Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg skal bygge pc.. Men tror denne posten passer best her alikavel. Jeg begynner ganske enkelt med hovedkort. Har ikke bestemt meg for om det blir Intel P4 eller AMD Xp. Regner med at jeg ender opp med AMD. Overklokking er ikke det viktigste. Hovedkortet må ha: Firewire, og USB2, Raid, Lan, 333mhz ram (eller bedre) og sist men ikke minst, være billig. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 For P4 er Abit BE7-RAID et utmerket valg. 1,1k @ Komplett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 for p4 er asus p4pe et bedre valg enn abit kortet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Asus er dumme med benevningene av modellene, IMO. Det kan bli vanskelig å finne det kortet som har alt SlinkeY vil ha. Abit har det. Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Asus er dumme med benevningene av modellene, IMO. Det kan bli vanskelig å finne det kortet som har alt SlinkeY vil ha. Abit har det. Det er jeg helt enig. Abit for life.. Men ikke start en "merkekrig" her på min tråd.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 er jo ikke vanskelige benevninger ? www.asus.com verre blir det ikke Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Men ikke start en "merkekrig" her på min tråd.. Nei, for all del. Jeg er ingen fanboy. Har MSI selv. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 MSI ROX :D hehe skakke starte no "krig" jeg heller ville bare si det siden det var en som hadde MSI Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Kjøp asus har vært så fornøyd med mine to Asushkr at jeg ikke har hatt behov for å skifte hk merke Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Drit nå i plugge merker, og se heller på hvilke krav SlinkeY stiller. Abit BE7-RAID oppfyller disse, til den nette sum av 1,1k. Hvilket Asus-kort gjør det samme og hva koster det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå