Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC

Lakus

Anbefalte innlegg

jaja...dette spillet var jo passelig sykt..

en rar stemning fra øyeblikket du fekk kontrollen i vannet..noko som var heeftige saker btw..eg satt og venta på att cgi filmen skulle slutte..ja skal han svømme i land likson..men så var faen meg vannet ingame..

bigdaddyen gjore inntrykk ja..svær jævel..:)

lyssamensetninga var spot on..!

men noe kjøp trur eg ikkje, er på ein måte ikkje min sjanger..likevel eit heftig spill og sikkert maange som vil kjøpe dette spillet her..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sporer av fryktelig et øyeblikk her nå - Men er det noen som kan linke meg til noen sanger på YouTube som er i samme stil med den grufulle barnesangen man hører når man møter på den lille jenta for andre gang eller hva det blir?

Blir evig takknemlig da jeg trenger en slik type sang til et lite prosjekt.

Lenke til kommentar
Sporer av fryktelig et øyeblikk her nå - Men er det noen som kan linke meg til noen sanger på YouTube som er i samme stil med den grufulle barnesangen man hører når man møter på den lille jenta for andre gang eller hva det blir?

9273917[/snapback]

Denne kanskje? Fra Nightmare on Elm Street. Eneste jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar

9273917[/snapback]

mener du den sangen som hun dama sang på? hun med barnevågna? hater den sangen :(

Lenke til kommentar

9273917[/snapback]

mener du den sangen som hun dama sang på? hun med barnevågna? hater den sangen :(

9273992[/snapback]

Nei nei, den var hun jenta suger ut noe greier fra den døde personens hode med en diger sprøyte.

Lenke til kommentar

Steike det her var bra! :dribble:

Bare digger stemningen og bygningsdesignet m. reklame og propagandaplakatene. Skikkelig bra lagd, føles virkelig femtitalls og man lever seg liksom inn i spillet. Da er det ikke noe minus akkurat at grafikken er noe av det heftigste jeg har sett, spesielt vannet! Storyen bare i demoen var også veldig spennende. Var i begynnelsen skeptisk til dette, men etter denne demoen ble jeg solgt!

Håper storyen i spillet blir som i demoen, ble litt skeptisk av filmen etter at du er ferdig med demoen. Virket veldig actionprega, kill monsters with over 70 plasma attacks! osv. :no:

Lenke til kommentar

Har forresten hørt att demoen inneholder ting som ikke finnes i samme seksjon i fullversjonen. Bla. får en ikke tommy-gun like kjapt og noe kamera / våpenturret blir kanskje borte. Disse ble visst satt inn i demoen for att folk skulle kunne teste det.

Spillet skal og være litt mer strategisk enn bare å løpe inn i ett rom og skyte pang-pang.

Lenke til kommentar

OMG spilte demoen i sta, men når jeg kom innenfor døra og alt ble mørkt, da trykket jeg enn xbox knappen :blush: Tørr ikke dette spillet. Jeg kjøper spill for og kose meg, ikke for at hjerte skal dunke uttafor og være nærvøs under spill og glede seg til jeg slår av maskinen.

Lenke til kommentar
OMG spilte demoen i sta, men når jeg kom innenfor døra og alt ble mørkt, da trykket jeg enn xbox knappen :blush: Tørr ikke dette spillet. Jeg kjøper spill for og kose meg, ikke for at hjerte skal dunke uttafor og være nærvøs under spill og glede seg til jeg slår av maskinen.

9274334[/snapback]

Hehe, joa, men det skumleste i demoen for min del var helt i starten når du er i vannet. Det er helt svart, du er liksom midt ute i havet, og ser ikke helt foran deg. Vet ikke helt hvorfor, men det er noe med sinnsykt store bygninger (fly-halen og fyrtårnet) som er "ekkelt/skummelt", på en måte... :hmm: Episk. :p

Lenke til kommentar

Det her blir et garantert kjøp for min del :)

Veldig kul stemning, skvatt no jævli en gang jeg så en skygge som føyk over veggen. Kult med de stemmene som driver å skvaldrer rundt deg hele tiden også, og st spillet tydeligvis ikke er likt for to personer. Jeg og en kompis var i voice-chat gjennom hele demoen og vi møtte fiender på forskjellige steder støtt og stadig.

Lenke til kommentar

Hehe. Denne demoen var en ganske bra opplevelse for meg. Bestemte meg for å plugge i nettverkskabelen å sjekke om det hadde kommet noen nye demoer. Jeg hadde så vidt hørt snakk om Bioshock, og bestemmte meg for å teste. Jeg hadde altså ingen forventninger i det hele tatt. Det var liksom så sykt. Jeg stilte meg inne i den dykkerklokken, og det jeg minst hadde forventa var en 60-talls by under vann. Demoen var ganske så konge. Lurer på om dette skal skaffes så fort som mulig ja.

Lenke til kommentar

Yes yes, I love it ! Det ser vanvittiig ut ;) bokstavlig talt.. Her har de dratt inspirasjon av condemned og det i seg selv er genialt... Jeg spillte igjennom demoen 2 ganger å fikk med meg allt grunding og det er virker som et must have spill..

Hvis du digger condemned så kan man ikke hate på dette spillet.

Han Vg fyren sitt topp 10 spill også denne høsten

http://atvs.vg.no/player/?id=10735

Pre Order Nå !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...