Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg sagt at PS3 er bedre?

9273100[/snapback]

Har ikke så mye med det men bare det faktum at du skriver på dette forumet, og later som alt er ok bare fordi du har forandra hvilken platform du har i huset.

9273118[/snapback]

Det er noe jeg har tatt opp med mod og så lenge jeg er nøytral får jeg lov å skrive på dette forumet.

Jeg har ikke valgt en side eller skrevet noe som kan virke provoserende eller lage krangel. Så la oss snakke om demoen her, og som jeg sa er det bra men ikke det beste jeg har spilt. Det har ingenting med hvem plattform jeg spiller på, ville sagt det samme uansett

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar
Dette skal bare kjøpes til PS3... Ooops, glemte att klassepilla kommer til 360 :dribble:

9270985[/snapback]

Low blow :D

Skal bli morsomt å teste demoen etter middag, den video reviewen var meget bra.

9271021[/snapback]

It's funny cus' it's true :D

Sorry...

Laster ned demoen nå. Håper dere ikke har gitt meg for store forhåpninger. Jeg ble ekstremt skuffet av Stranglehold. For ikke å snakke om Vampire rain... herregud.

Endret av okristian1
Lenke til kommentar
Det er noe jeg har tatt opp med mod og så lenge jeg er nøytral får jeg lov å skrive på dette forumet.

Jeg har ikke valgt en side eller skrevet noe som kan virke provoserende eller lage krangel.

9273147[/snapback]

Det kan vel oppleves som noe provoserende at du plutselig får lov til å skrive her igjen etter å ha blitt utestengt flere ganger tidligere, pga. din begeistring for en konsoll. Da virker det nokså merkelig at man blir tatt inn i varmen igjen, bare fordi man har byttet konsoll og meninger.

Med den signaturen og 69% av innleggene i en forumseksjon har du vel strengt tatt valgt side, men nok om det.

Peace out.

Lenke til kommentar

Da den aller første traileren til BioShock kom på Xbox Live Marketplace tenkte jeg "Herregud, dette ser bare helt rått ut". Skaperne av BioShock har absolutt klart å skape en stemning som er helt unik for vår spillverdenen. Grafisk er det nydelig. Effektene er flotte og detaljene er i mangfold. Etter min menig litt for stort mangfold.

Etter den første traileren var forventningene skyhøye. Dette skulle virkelig bli årets største tittel (i hard kamp med Assassin's Creed, selvfølgelig). Etter dev-gjennomgangen som kom senere meldte det seg en uggen følelse, og den har sittet fast siden det.

Jeg fikk en mistanke om at BioShock var detaljert. Altfor detaljert. Kall det min sære spillsmak, men jeg liker rett og slett ikke å måtte lete gjennom hver krok og skygge, i redsel for å gå glipp av noe. De har virkelig klart å lage et spill som er interaktivt og har mer pick-ups enn annet jeg kan erindre, og som jeg sier så er det der jeg faller av. Det blir for mye.

Demoen bekrefter også et annet inntrykk jeg fikk av dev-gjennomgangen. Jeg finner brettstrukturen kronglete og uoversiktelig. Som nevnt tidligere i tråden har de virkelig klart å lage en stemning, men balansen mellom det som skaper denne stemningen og god brettdesign er noe skjev.

For å nevne noe positivt, så må jeg si at NPCene føles som "levende" skapninger. De reagerer veldig naturlig, og det kan bli fascinerende å se Big Daddy i aksjon, på den måten du selv måtte ønske.

Vel, min sære spillsmak...

Lenke til kommentar
Blir du skuffet av denne demoen her må du serisøt vurdere å donere vekk boxa di  :!:

Eller det kan jo hende du bare har sinnsykt høye krav til de spillene du liker. Noe som på ingen måte er negativt  :)

9273243[/snapback]

Du har rett. Jeg har sinnsykt høye krav til de spillene jeg kjøper. Det eneste spillet jeg har kjøpt som jeg ikke er 100% fornøyd med er Prey. Men det kostet meg 100kr. Jeg leser og undersøker mye rundt spill før jeg legger gode penger på disken for de. Jeg vil heller mestre et par gode spill, enn å kravle meg gjennom mange.

De spillene jeg for tiden har øyet mitt på er: Asassins Creed, Halo3, Ninja gaiden2, Pgr4 + det nye Starwars spillet. Sistnevnte ser ut til å kunne bli både en flopp og en Goty. Hadde lyst på Fable 2 en stund, men de siste videone har fratatt meg all vilje til å kjøpe det. Hvis det ikke kommer en knallgod demo på marketplace så havner ikke det i hylla mi.

NorwegianGrizly her btw. Tror jeg har deg i vennelista mi på xboxlive ;)

Endret av okristian1
Lenke til kommentar

Har ikke lest noe veldig mye om dette spillet tidligere, men etter å ha spilt gjennom demoen tror jeg dette kan bli ett veldig bra spill og skal nok ha det selv. Veldig creepy stemning i spillet og det var veldig morro, gleder meg til å prøve alle de forskjellige våpnene man ser i videoen på slutten av demoen, i fullversjonen!

Lenke til kommentar

Da fikk jeg testet demoen, spillet ser veldig veldig bra ut, grafikken er virkelig next-gen, man følte seg skikkelig inn i spillet, men tørr jeg spørre. Hva er gøy med dette spillet?

Jeg blir uggen i magen og gå nedi den byen der, det som faktisk er tøft med spillet er Big Daddy :p.

Strangelhold demoen var bedre med mer action. Smaken er som baken.

Peace

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-126487-1187037573_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Da fikk jeg testet demoen, spillet ser veldig veldig bra ut, grafikken er virkelig next-gen, man følte seg skikkelig inn i spillet, men tørr jeg spørre. Hva er gøy med dette spillet?

Jeg blir uggen i magen og gå nedi den byen der, det som faktisk er tøft med spillet er Big Daddy  :p.

Strangelhold demoen var bedre med mer action. Smaken er som baken.

Peace

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-126487-1187037573_thumb.jpg

9273486[/snapback]

Stilig bilde :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tharos_, jeg tror ikke det er mulig. Idét man går inn i rommet, får man beskjed om å ta ned våpenet (noe som blir gjort automatisk), og du får ikke ta det opp igjen får den scriptede scenen er over, og man ser henne ikke etterpå.

Lenke til kommentar
Tharos_, jeg tror ikke det er mulig. Idét man går inn i rommet, får man beskjed om å ta ned våpenet (noe som blir gjort automatisk), og du får ikke ta det opp igjen får den scriptede scenen er over, og man ser henne ikke etterpå.

9273745[/snapback]

Javisst, stemmer det. Kom ikke på det, her jeg sitter og pønsker ut iviiiiil ways to drepe monster.

God demo forresten. Kanskje blir det kjøp av både dette og nye Dali fronthøyttalere, og DA skal det spilles på natten, gitt! :fun: Hihi, jeg elsker partysmileyen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...