Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg om ...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
.. det er mulig å forhindre security alerten i slutten?? Eneste måten jeg har komt meg videre her på er å hamle opp med en diger strøm av splicers før porten videre åpnes.. jeg tenkte det kunne være lurt å unngå dette om jeg skal prøve meg på HARD!?... har spilt igjennom to ganger på Medium nå uten hell.. endte opp med at den teller til 0 begge gangene..

 

Noen som har noen hint??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var fett det her. Testa den ut et par ganger, syntes det ble litt for lite tenking involvert. Hadde håpet at man måtte tenke litt over hvordan man tok fiendene.

 

Men sykt god atmosfære, det skal det ha.

9271769[/snapback]

Nå var det jo forsåvidt bare en liten demo. Er godt mulig ting blir mer avansert etterhvert. ;) Men uansett så jeg det er ganske bra sånn det er nå.

Lenke til kommentar

Veldig stilfult, men jeg er ikke fullstendig overbevist om at dette er noe Game Of The Year.

 

Utifra demoen å dømme, så syns jeg det blir for lite tid brukt på å sette stemningen før galningene spretter ut fra alle kanter, syns det kunne blitt brukt mer tid på å vise byen som forøvrig virker helt fantastisk. For min del ble det en shooter litt for fort, og de overnaturlige evnene blir gitt til deg som om de var en selvfølge ... "Åja her er ei nål bruker den jeg" *sprøyte* "muahaha elektrofingrer!". Kanskje bygge opp til slike ting på en litt mer spesiell måte enn å bare hive skills på deg. Føltes ihvertfall litt merkelig for min del. De har bygd et såpass unikt konsept for en setting at jeg syns de kunne tatt en litt annen rute enn å være en vanlig full action shooter. Det ble litt klisjéer i oppbyggingen, jeg vil påstå det er elementer av Half-Life (originalen ja) sin måte på å føre deg videre i spillet og samtidig sitter jeg litt med følelsen av at det ligner litt på Condemned.

 

Gir demoen 7/10, men jeg gleder meg til fullversjonen av spillet, jeg tror nok at det er slik begynnelsen kommer til å være i det endelige produktet men jeg skulle ønske det var litt mer utforsking, litt mindre lineært enn det demoen har gitt meg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Nei og nei så genialt!! GENIALT!

Fikk frysninger under sekvensen i dykkerklokka, sinnsykt fett. Grafikken og ikke minst art direction er glimrende, tror knapt jeg har sett bedre, alt stemmer. Dette blir et av årets høydepunkt, garantert. Nå mangler bare demo av Mass Effect også :p

9270294[/snapback]

 

Vel eg må bare si meg enig.I alt.

 

Eg var ein av de som aldri heilt blei så betatt av denne tittelen.

 

Men denne demoen her gjorde meg rett og slett vårkåt, og høsten er jo rett der fremme. Ein så sinnsykt herlig bruk av lyseffekter har eg ikkje sett tror eg, det var episk rett og slett. Utrolig flott art direction som sagt. Lydene/musikken var heilt konge. Ja eg må bare nevne vannet og flyet i starten. Herlig...

 

Dette her blir utrolig bra. Eineste negative eg kan si om demoen er at eg no kan si meg sikker på å legge ut noen lapper for spillet. :whistle:

 

EDIT: Ein ting til..faen er det med at samtlige lik ligger å "vinker" til deg på bakken? Sikkert einnuskyldig lit bug, men komisk var det ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette var gøy! Endelig et bra spill i rekken av drit som har kommet ut i det siste (Stranglehold, Two Worlds ++).

 

Etter å ha kost meg glugg ihjel med System Shock, var dette den etterlengtede fortsettelsen, selv om den bare er "spirituell".

Demoen var tøff, og den inneholdt også et par artige overraskelser. Men det beste av alt er at selve spillet er stappfult av alt dette og tonnevis av andre ting når det kommer!

*Legge av penger i pengekoppen*

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri System Shock 2, men 1'eren var rå. Er det bare jeg som synes dette var litt for "enkelt"? Skal sies at jeg faktisk ikke husker så mye fra SS1, men mener å huske at man bl.a kunne dra rundt i cyberspace for å hacke ting - i Bioshock så koblet man bare sammen rør som i hvilket som helst annet flash spill? :p

 

Grafikken og atmosfæren var rå da. Kontrollene var også solide, men synes gameplayet ga litt den "dumbed down for consoles"-følelsen.

Lenke til kommentar
Utifra demoen å dømme, så syns jeg det blir for lite tid brukt på å sette stemningen før galningene spretter ut fra alle kanter, syns det kunne blitt brukt mer tid på å vise byen som forøvrig virker helt fantastisk. For min del ble det en shooter litt for fort, og de overnaturlige evnene blir gitt til deg som om de var en selvfølge ... "Åja her er ei nål bruker den jeg" *sprøyte* "muahaha elektrofingrer!".

9271821[/snapback]

Det er jo bare en del av fortellingen, du "strander" på et fyrtårn, kommer til en slags undervannsby og gale folk traver rundt uten at man vet hvorfor, og man må la seg bli geleidet av en ukjent hjelper for å overleve. Kanskje ikke realistisk, men mer moro med en gang... :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg om ...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
.. det er mulig å forhindre security alerten i slutten?? Eneste måten jeg har komt meg videre her på er å hamle opp med en diger strøm av splicers før porten videre åpnes.. jeg tenkte det kunne være lurt å unngå dette om jeg skal prøve meg på HARD!?... har spilt igjennom to ganger på Medium nå uten hell.. endte opp med at den teller til 0 begge gangene..

 

Noen som har noen hint??

9271679[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Har du prøvd å skyte strøm på bot'ene og hacke dem? Da blir de på lag med deg, og det hele blir meget interresant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Oi, oi, oi. Dette spillet imponerte stort. Grafikken er pen (vel, faktisk utrolig pen), men det som imponerte meg mest er art direction-en i spillet. Art Deco-stilen er utrolig bra gjennomført, og det samme gjelder alt av objekter, plakater og filmer. Det føles veldig 50-talls, og stemingen er upåklagelig. Spillet er også ett av de første spillene som har klart å få vann til å se bra ut.

 

Ellers føles våpenene i spillet faktisk ganske kraftige, noe som er deilig etter å ha spilt spill hvor man må tømme et magasin eller to for å få noen uttelling. Vel, jeg gidder ikke sitte her mer, jeg vil spille en gang til!

 

Dette spillet hoppet nettopp et par hakk opp på min radar, iallefall.

Lenke til kommentar
Bioshock video review her

Link

Det finnes Bioshock reviews over hele nettet ;)

9269559[/snapback]

 

Tuller du nå?? For jeg har ikke sett noen på noen av de store sidene... Har også nylig sjekket gamerankings.com... Links please? :)

 

Helst tekst-reviews, ettersom jeg er redd for spoilere..

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Demoen var bra den, men ikke best ever som enkelte sier.

Det blir ikke en tur til Elkjøp for å skaffe en Xbox 360, jeg får spille det litt hos en kompis.

9273021[/snapback]

Skal si du har forandra deg forresten. Du skal strengt tatt ikke ha lov å poste på dette forumet Avanore. Å ta en 180 å bli sony-elsker i motsetning til sony-hater syns jeg er en litt ussel måte å komme seg inn igjen på forumet. Skal alle gjøre det når de blir bannet? Bare mene det motsatte av det de har egentlig ment så er det okei?

Lenke til kommentar

Bioschock er drit bra, men jeg synes det ikke er best ever. Smak og behag. Vi spilte litt GRAW 2 også, og det ser uendelig mye bedre ut på Xbox 360 versjonen enn den demoen jeg har hjemme på PS3.

Det er da lov å si sin mening om et spill uten at du skal trekke konklusjoner om konsollene i stedet for spill.

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...