Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller virker dette spillet dårlig?

Hadde planer om å kjøpe dette spillet når det kommer, men så tok jeg en titt på traileren og jeg endre fullstendig mening.

 

Også rollespill.

Uff og huff,håper jeg tar feil. :thumbdown:

9270888[/snapback]

 

Det er bare deg :p

 

Og hva snakker du om rollespill? Bioshock er veldig lite rollespill, noe som jeg synes er skuffende. Det skal ha veldig frihet med hvordan man løser situasjoner og oppgaver, men det er i bunn og grunn en FPS. Minte meg veldig om System Shock 2 (bombe) og Deus Ex, men uten de fremtredende rollespill elementene i disse spillene.

Lenke til kommentar

Noen andre som syntes følgende var utrolig fengende?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Inne i den tunnellen hvor flyet plutselig kræsjer igjennom vinduet :dribble: Herlige vanneffekter, rett og slett utrolig.

 

Sier meg enig i Goty, likte det mye bedre enn Gears (uten å lage en debatt om hvilket som er best. Gears er heftig i coop, men dette minner om Half Life kvalitet :love:)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Hva kan man skrive som ikke er nevt før?

Dette levde, utrolig nok, opp til forventningene mine. Følelsen jeg satt igjen med etter første gjennomspilling er av den sjeldne sorten.

 

Her har de polert, polert og atter polert på de minste detaljer.

Stemning, lyder, kontroll, karakter-design, level-design..

På toppen av alt så ser det ut til å bli en orgie i muligheter i spillet, og dette er et av få spill jeg regner med at jeg kommer til å spille gjennom mange, mange ganger.

 

Det eneste jeg vet jeg kommer til å slite med er å drepe Big Daddy's. De stiller på lik linje med "the cave troll" fra Fellowship of the Ring som jeg av en eller annen grunn har veldig sympati for.

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste!! Jeg lå med haka i fanget i flere minutter. Måtte riste på hodet for jeg troddeikkemine øyne. Spiller jeg nå? UMULIG! Men det gjorde jeg, skygge effektene er utrolig bra. Må si jeg skvatt noen ganger da flere "skygger" dukket opp av veggen. Spesielt hu lille jenta :p Så jo ut som et monster.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Utrolig spennende når man går over det rommet hvor hun jenta sitter å drar ut hjernemasse (eller noe i den duren) fra han døde mannen. Prikken over i'en var jo naturligvis den guffene sangen i bakgrunnen!

 

Noen flere som er enig? Herregud, for et komplett spill. Klarer nesten ikke å vente. Har bestilt meg CE nå selv. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...