Litraphy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Oh.. my.. God! Dette var knallspill det. Hører flere som skriker ut "Goty!", og jeg kan si meg meget, meget enig. Dette er vel blant de beste fps- spillene jeg har testet ut siden Halflife (1). Det skal garantert ende opp i min spillsamling, det er ikke tvil i min sjel. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Medium var ikke noe særlig vanskelig, døde ikke en gang. Syns det var for mange firstaid-kits og mat i forhold til hvor mange fiender man traff på. 9270531[/snapback] Hard er vel ikke tilgjengelig heller. Edit: Jo visst. Lakus ordnet link: Hard Mode Endret 13. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Wow! Dette var seriøse saker. Skal innrømme at jeg har blitt litt skeptisk til dette spillet den siste tiden, men dette overbeviste meg. Fantastisk atmosfære, fantastisk gameplay og fantastisk grafikk. Har bestilt collectors edition. Lenke til kommentar
xChrizzy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det bare meg eller virker dette spillet dårlig? Hadde planer om å kjøpe dette spillet når det kommer, men så tok jeg en titt på traileren og jeg endre fullstendig mening. Også rollespill. Uff og huff,håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det bare meg eller virker dette spillet dårlig?Hadde planer om å kjøpe dette spillet når det kommer, men så tok jeg en titt på traileren og jeg endre fullstendig mening. Også rollespill. Uff og huff,håper jeg tar feil. 9270888[/snapback] Prøv demoen du.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette er et av de ypperste eksemplene på at spill kan være kunst jeg har vært borte i hvertfall. Meget fornøyelig demo! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det bare meg eller virker dette spillet dårlig?Hadde planer om å kjøpe dette spillet når det kommer, men så tok jeg en titt på traileren og jeg endre fullstendig mening. Også rollespill. Uff og huff,håper jeg tar feil. 9270888[/snapback] Det er bare deg Og hva snakker du om rollespill? Bioshock er veldig lite rollespill, noe som jeg synes er skuffende. Det skal ha veldig frihet med hvordan man løser situasjoner og oppgaver, men det er i bunn og grunn en FPS. Minte meg veldig om System Shock 2 (bombe) og Deus Ex, men uten de fremtredende rollespill elementene i disse spillene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Uff og huff,håper jeg tar feil. Du tar noe ekstremt feil. Det er ihvertfall ikke ett "rollespill" ^^ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Dette skal bare kjøpes til PS3... Ooops, glemte att klassepilla kommer til 360 Endret 13. august 2007 av Whackedorange Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 GAAAAAH! MÅ bare spille det en gang til! Det blir fjerde gangen! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette skal bare kjøpes til PS3... Ooops, glemte att klassepilla kommer til 360 9270985[/snapback] Low blow Skal bli morsomt å teste demoen etter middag, den video reviewen var meget bra. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Game of the year, anyone? Fy faen dette var knall! Jeg har ikke ord! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Noen andre som syntes følgende var utrolig fengende? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Inne i den tunnellen hvor flyet plutselig kræsjer igjennom vinduet Herlige vanneffekter, rett og slett utrolig. Sier meg enig i Goty, likte det mye bedre enn Gears (uten å lage en debatt om hvilket som er best. Gears er heftig i coop, men dette minner om Half Life kvalitet ) Endret 13. august 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hva kan man skrive som ikke er nevt før? Dette levde, utrolig nok, opp til forventningene mine. Følelsen jeg satt igjen med etter første gjennomspilling er av den sjeldne sorten. Her har de polert, polert og atter polert på de minste detaljer. Stemning, lyder, kontroll, karakter-design, level-design.. På toppen av alt så ser det ut til å bli en orgie i muligheter i spillet, og dette er et av få spill jeg regner med at jeg kommer til å spille gjennom mange, mange ganger. Det eneste jeg vet jeg kommer til å slite med er å drepe Big Daddy's. De stiller på lik linje med "the cave troll" fra Fellowship of the Ring som jeg av en eller annen grunn har veldig sympati for. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg.. har nesten ikke ord. Jeg lå i vannet i flere minutter og kikka opp på fyrtårnet ;D Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du er ikke den eneste!! Jeg lå med haka i fanget i flere minutter. Måtte riste på hodet for jeg troddeikkemine øyne. Spiller jeg nå? UMULIG! Men det gjorde jeg, skygge effektene er utrolig bra. Må si jeg skvatt noen ganger da flere "skygger" dukket opp av veggen. Spesielt hu lille jenta Så jo ut som et monster. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hehe, folk begynner å snakke om GOTY allerede ved demoen. Forøvrig 100% enig, med et par titler ved siden av. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Utrolig spennende når man går over det rommet hvor hun jenta sitter å drar ut hjernemasse (eller noe i den duren) fra han døde mannen. Prikken over i'en var jo naturligvis den guffene sangen i bakgrunnen! Noen flere som er enig? Herregud, for et komplett spill. Klarer nesten ikke å vente. Har bestilt meg CE nå selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå