E-wok Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 OH MY FUCKING GOD! Faen, jeg må sjekke forumet oftere! *downloading* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 OH MY FUCKING GOD!Demoen kan stille som Game of the Year kandidat! Det hadde passet bedre Ett 100% kvalitetsspill som skal rett inn i hylla mi! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tok meg tilbake til System Shock 2 den demoen, faktisk. Var vel den utrolig creepy stemningen og disse audio-loggene. Lurer på om jeg skal ha meg dette? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Så sinnsykt fett! Scenen hvor du er på vei ned med dykkerklokkesaken hvor den svære blekkspruten svømmer foran deg var som å se en film! Konge! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ett 100% kvalitetsspill som skal rett inn i hylla mi! 9270079[/snapback] Ja, kødder du eller, dette blir nok garantert et av årets høydepunkt for oss alle! *Se på video-reviews* Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 rart og se at alle her syter over hastigheten... da jeg lastet ned(visst nok klokken 6 i dag morres gikk det fort, ikke mer enn e halv time ihvertfall... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Spoiler plz! Herreguud som dere torturerer en stakkar! 25min til jeg er ferdig på jobb, og først da kan jeg begynne å laste ned ... dere som allerede har spilt demoen er noen svin Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kan ikke skjønne at jeg noen gang tvilte på dette spillet! Det var bare sinnsykt fett! Gikk med en sånn creepy følelse hele tida. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ser jo ut som de fleste her likte Demoen, dette er ett av det spillene eg har sett mest frem til i år, og det skuffer ikkje Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Synes demo-downloads fra Live stort sett går veldig raskt jeg. De kan jo ikke akkurat bruke enorme summer på å oppgradere kapasiteten bare for å unngå den 'proppen' som blir de første timene hundretusener av folk skal ha akkurat samme demoen synes jeg... Dette skjer jo bare en håndfull ganger i året at en demo er så attraktiv at alle hiver seg over den umiddelbart. Men de burde kanskje 'forsinke' downloaden for silver medlemmer et døgn eller noe så det blir mindre pågang totalt den første tiden. Det hadde egentlig vært en fair deal ovenfor gold-medlemmer. Endret 13. august 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ble veldig overrasket over at det så så bra ut, faktisk. Har bare sett lavkvalitets-video på nettet, så... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er fett når du er i vannet ved fyrtårnet, og du ser halen på flyet synker, det ser så storslagent ut. Vannet ser forøvrig helt herlig ut. (må da skjønne at denne tråden inneholder spoilers? ) Endret 13. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 OMGZ Martin, spoilers PLZ!!1 Alle har ikke prøvd demoen enda.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Oh lord, det gikk treeegt! Skal bli morsomt å se hva all "fuzzen" er om, jeg har nesten ikke hørt om spillet, men skal si det begynner å krible litt i magan etter alt styret i denne tråden! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nei og nei så genialt!! GENIALT! Fikk frysninger under sekvensen i dykkerklokka, sinnsykt fett. Grafikken og ikke minst art direction er glimrende, tror knapt jeg har sett bedre, alt stemmer. Dette blir et av årets høydepunkt, garantert. Nå mangler bare demo av Mass Effect også Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan er den hardeste vanskelighetsgraden? Virker som et veldig creepy spill. Men tror nok kanskje jeg skal ha det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nei og nei så genialt!! GENIALT! Fikk frysninger under sekvensen i dykkerklokka, sinnsykt fett. Grafikken og ikke minst art direction er glimrende, tror knapt jeg har sett bedre, alt stemmer. Dette blir et av årets høydepunkt, garantert. Nå mangler bare demo av Mass Effect også 9270294[/snapback] Akurett der fikk eg og frysninger, var jo helt lekkert Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Gleder meg som en unge til å sjekke ut demoen om ett par timers tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 gleder meg bare til ce kommer neste uke skal bli grise gøy og spille dette her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan er den hardeste vanskelighetsgraden? Virker som et veldig creepy spill. Men tror nok kanskje jeg skal ha det 9270314[/snapback] Medium var ikke noe særlig vanskelig, døde ikke en gang. Syns det var for mange firstaid-kits og mat i forhold til hvor mange fiender man traff på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan er den hardeste vanskelighetsgraden? Virker som et veldig creepy spill. Men tror nok kanskje jeg skal ha det For de som ikek vil spille på normal eller Casual, men som vil spille på Hard http://gamers-creed.com/?p=322 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå