.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hvor leste du det hen? Det spiller mindre rolle, jeg kan si med 100% sikkerhet at det er regionfritt. Det viktigste er vel at det er det, for de som ønsker å importere det. 9288121[/snapback] spiller en stor rolle for meg, vil være 100% sikker før jeg importerer noe som ikke burde ha gjort Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 spiller en stor rolle for meg, vil være 100% sikker før jeg importerer noe som ikke burde ha gjort Tror du jeg hadde importert det hvis jeg ikke var sikker? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Okey.. da håper jeg du har rett nå får nå har jeg også importert det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Enkelte sjapper i USA har alt nå solgt kopier av BioShock; http://www.gamespot.com/news/show_blog_ent...estnews;title;1 9288122[/snapback] Det er vel risky-business for de enkelte butikker og ansatte som gjør det? Demoen fikk akkurat en time ekstra levetid : Endret 15. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
metalduden Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 lasta ned bioshock når den kom ut, fikk spilt demoen 1gang. nå virker ikke xboxn lengere, flere som har det samma prob? fikk problemer etter lasta ned demo. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis jeg importerer en kopi av Bioshock fra www.videogamesplus.ca er jeg garantert å få det på lanserings dagen da?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tviler. For meg tok det en ukes tid fra de sendte et spill til jeg fikk det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 For spesielt interreserte: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Æ har han fra førr! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Egentlig ikke. Synes det er bra at de fokuserer 100% på singleplayer-delen og gjør den så perfekt som mulig. 9285876[/snapback] Enig,enig og enig! Hadde forøvrig ein litt koselig opplevelse sammen med ein kamerat i dag, men eg viste han demoen altså Eg hadde på forhånd fortalt han om den utrolig grafikken og den ekle stemningen, så eg hadde kanskje lagt lista litt høgt for han til at han blei imponert. Trodde eg da. I den velkjente "komme opp av vannet" delen av demoen satt han med samme minen i ansiktet som igjennom CG-sekvensen. Eg begynte å svømme og se meg rundt,litt bak meg,opp mot fyrtårnet,mot flyhalen osv. Plutselig bryter han ut; "SPILLER du no, er det du som styrer?? Altså..heilt febrilsk blei fyren. Rettet seg opp i sofaen å strøk seg filosofisk på haken og såg meir eller mindre vill ut. Blei utrolig imponert over akkurat den delen der. Var litt komisk syns eg da, viser vel bare kor utrolig dette her ser ut. Endret 15. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja, hele introen var helt syk etter min mening, når man ser månen bak tårnet, inngangsdøren til tårnet, lysene som skrur seg på osv. Rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hehe husker når jeg spilte demoen natt til mandag, skjønte ikke at du kunne starte å spille før det hadde gått litt over et minutt idet du kom opp til overflaten etter havariet av flyet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 jepp grafikken der ute i vannet var jo bare helt lekker! ble veldig, veldig imponert selv. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fikk omsider testet demoen, helt konge! Lars Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har spilt halvveis gjennom demoen, måtte slutte ved cutscene ved jenta som blir skutt på og robotvenn som banker skytemann. Hvorfor skyter alle i spillet på meg? I et slikt type spill burde det også være mulig å snakke med enkelte folk innimellom. Blir for teit når man skal skyte på "alt" som rører på seg. Har som sagt ikke spilt demoen igjennom. Får herje mer i kveld. Ellers veldig bra, men mangler inverntory. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er et skytespill. Jeg vet hvorfor alle angriper deg, men det er en spoiler å skrive det her. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er et skytespill. Jeg vet hvorfor alle angriper deg, men det er en spoiler å skrive det her. 9291583[/snapback] Ok den er grei. Da bør jeg finnishe demoen. Så dette er en FPS (First Person Shooter) og ikke en FPA (First Person Adventurer). Hadde håpet det var litt mer eventyr enn bare endeløs skyting. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg ville ikke kalt det FPS, Black er FPS.. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Vel skaperene sier jo selv at det er et FPS. Men det betyr jo ikke at det ikke er preget av eventyr, for det er det jo i høyeste grad. Jeg tror vi kan forvente oss en knakende god historie. Og hva gjør det da at man ikke får et påklistret adventure add-on som egentlig bare gjør spillet noe nærmere oblivions "ta med denne til kjerringa på andre siden av bygningen" og "drep mann #245 i den og den restauranten". Nei, takke meg heller til et godt skrudd sammen FPS. Endret 16. august 2007 av novastrum Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå