Pixl. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 syns den var litt skummel jeg ble litt skjelven her. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Var ikke så skummel som jeg trodde den kunne bli. Det ble litt av den FEAR skrekken, men ikke alle de overraskelsmomentene. Noe som betyr at man kan slappe av litt mens man spiller. Tror spillet fokuserer mer på glavold enn på skrekk. Men mystikken er jo overvelmende til tider. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ohhh yea, Dette blir seff et til kjøp hos meg:) synd for lommeboka men hvem bryr seg. Akkurat i dette tilfellet må jeg ha dette spillet og kan ikke bry meg om lommeboken. Prøvde demoen og den var sinnsykt bra Var helt sinnsykt når du kommer opp heisen og så er han fyren der Gleder meg til dette spillet Btw Noen som fant flamme hånda? Anbefaler alle og laste denne demoen ned Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hvor er denne Incinerate-placmiden alle snakker om i demoen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hvor er denne Incinerate-placmiden alle snakker om i demoen? 9285323[/snapback] På jentedassen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Når du er i restauranten og skal videre, må man inn på et toalett for å komme seg videre. Om du går til høyre, eller dametoalettet, ser du det lyser rødt borti der. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hvor er denne Incinerate-placmiden alle snakker om i demoen? 9285323[/snapback] På jentedassen Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kjipt at de har droppet multiplayer, men det er forsåvidt greit hvis de resulterer i en bedre singleplayer... Ser liksom ikke helt for meg masse folk på live som løper rundt å kaster plasmaer på hverandre, så det er kanskje like greit... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kjipt at de har droppet multiplayer, men det er forsåvidt greit hvis de resulterer i en bedre singleplayer... Ser liksom ikke helt for meg masse folk på live som løper rundt å kaster plasmaer på hverandre, så det er kanskje like greit... 9285388[/snapback] Hadde de klart å komme med en gjennomtenkt og velbalansert multiplayer så tror jeg det hadde blitt utrolig bra. Når det er sagt så er jeg utrolig glad for at de la all fokus på singleplayer. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja, det hadde vært konge om de hadde lagt til en MP-del. Hadde nok tatt helt av over Live. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Egentlig ikke. Synes det er bra at de fokuserer 100% på singleplayer-delen og gjør den så perfekt som mulig. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Enig med deg, men hadde ikke gjort noe med en MP-del også. Hadde ihvertfall ikke takket nei til det. :!: Men skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Håper egentlig flere velger dette eksempelet, og enten fokuserer på single eller multiplayer spill. Da tror jeg vi ville fått langt bedre produkter i hver leire, men melkekuene gjør vel denne visjonen ganske søkt å håpe på. Jeg er singleplayer mann av min hals, og synes alt for ofte singleplayer delen er blitt alt for kort, noe jeg tilskriver at de bruker like mye tid på å legge til multiplayer.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg er singleplayer mann av min hals, og synes alt for ofte singleplayer delen er blitt alt for kort, noe jeg tilskriver at de bruker like mye tid på å legge til multiplayer.. 9285970[/snapback] Enig med du! Singleplayer all the way! EDIT: YAY.. fikk jeg endelig bruk for den smileyen også! Endret 15. august 2007 av Bone Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Egentlig ikke. Synes det er bra at de fokuserer 100% på singleplayer-delen og gjør den så perfekt som mulig. 9285876[/snapback] Jepp. The Darkness er vel et bra eksempel på slapped-on multiplayer etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
HardWar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er selve handlingen i spillet Bioshock? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det hadde jo ikkje skada om de fikk lagt til noen Multiplayer saker i ettertid!? Som Downloadable.. Nå er de jo ferdige med å fokusere 100% på singleplayer.. så hvorfor ikke sette av en gruppe som fokuserer 100% på multiplayer..?? Jeg hadde gledelig betalt litt for å laste ned multiplayer oppdatering i ettertid.. Men jeg har andre spill jeg spiller online så det er ikke noe must! Lenke til kommentar
HardWar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Respect to the man with the drill on his hand!BioShock demo ute på Marketplace nå! What do you people think of it? 9268045[/snapback] Vel, jeg ser etter spill son som Bioshock, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe det, eller om jeg skal kjøpe Resident evil 5. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 resident evil 5 kommer ikke før i 2009 en gang, så det er bare å gå for Bioshock Lenke til kommentar
HardWar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 resident evil 5 kommer ikke før i 2009 en gang, så det er bare å gå for Bioshock 9287041[/snapback] kødder du Jeg som hadde gledet meg son. uffff! 2009? høø! det er lenge til, men hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå