Enigma123 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Sinnsykt deilig demo. Gleder meg til spillet er i hus. Lenke til kommentar
HardWar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er det vært å bruke 599,- på det? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 NEI det er sant se på release date http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ sjønte ikke link greia så jeg bare poster Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er det vært å bruke 599,- på det? 9279192[/snapback] Nei, ikke når du kan få det for 499,- Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Siden jeg ikke har Live får jeg ikke testa demoen. Lurer likevel på om jeg skal kjøpe det. Noen som kan gi et inntrykk av hvordan det er? 9279107[/snapback] No vet jeg ikke hvilke spill du foretrekker. Hva du selv mener er "beste" spilla. Men dette er ett av de mest stemningsfulle spilla (les=demo) jeg har spilt. Det er en herlig miks av spenning, mørke, uvisshet og store muligheter. Jeg selv foretrekker spill med bra Live muligheter i denne sjangeren. Men akkurat dette spillet virker så sinnsykt spennende og bra at jeg bare må ha det. Om det er en hype eller ikke, spillet virker fantastisk og helt klart verd de skarve kronene det koster. Vil dog anbefale deg å få testa demoen. Har du ingen kompiser med live og muligheter for å laste ned demoen? Lenke til kommentar
JV Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 UTROLIG deilig demo! Dette spillet må jeg bare ha. Er nok den demon jeg har kost meg mest med noen gang. TOPP! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som vet om spillet får noen form for multiplayer? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) nice nå frister det meg å kjøpe det selv om jeg har sett bioshock anmeldelsen. det er jo masse annet inne i bladet også gamereactor kommer ut 16 august der vil det også være en anmeldelse. samt stranglehold edit: ny video for bioshock nå Exclusive Weapons of Genetic Destruction Feature SD http://www.gametrailers.com/player/23524.html HD http://www.gametrailers.com/player/23523.html noe fine wallpapers http://bestgamewallpapers.com/bioshock Endret 14. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 har ikke fått noen mail fra absoluttspill enda, men utrolig irriterende om jeg må vente en uke ekstra. Studielån rett rundt hjørnet, kanskje jeg bare lar col.ed stå som hyllepynt og kjøper en vanlig en på release. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Absoluttspill sa de ville sende spillet så fort de fikk det på lager. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ja men Special Editioen ble utsatt litt.. veldig synd :/ Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Pokker. Da kjøper jeg det to ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noen som vet om spillet får noen form for multiplayer? 9280368[/snapback] Ser ikke slik ut;Irrational Games announced in a Q & A session on January 19, 2007 that there would be no multiplayer element. Fra http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er 100% sikkert at spillet ikke får noen form for multiplayer. Ken Levine har gjentatte ganger presisert at de ønsket full fokus på å lage "en revolusjon" innen fps-sjangeren og bestemte seg derfor for å legge all fokus vekk fra multiplayer. I et av intervjuene på Gametrailers never han derimot at de har svært mange gode ideèr til hvordan Bioshock hadde blitt med multiplayer, hvilket har satt fart i ryktene om at dette allerede er noe Irrational Games (AKA 2K Games Australia/Boston) har klart planene for/jobber med. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er 100% sikkert at spillet ikke får noen form for multiplayer. Ken Levine har gjentatte ganger presisert at de ønsket full fokus på å lage "en revolusjon" innen fps-sjangeren og bestemte seg derfor for å legge all fokus vekk fra multiplayer. I et av intervjuene på Gametrailers never han derimot at de har svært mange gode ideèr til hvordan Bioshock hadde blitt med multiplayer, hvilket har satt fart i ryktene om at dette allerede er noe Irrational Games (AKA 2K Games Australia/Boston) har klart planene for/jobber med. 9283581[/snapback] Ken Levine har sagt at han mange ideer om hvordan multiplayer ville fungert, og nettopp dette sitatet har ført til at ryktene om en oppfølger allerede er under planlegging. Og hvis Bioshock blir den suksessen som det ser ut til å bli akkurat nå, så er det vel liten tvil om Bioshock 2 vil bli en realitet. Men før vi tenker på oppfølger, så må vi kose oss med spillet som kommer ut om en ukes tid Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men før vi tenker på oppfølger, så må vi kose oss med spillet som kommer ut om en ukes tid 9283750[/snapback] I second that! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tenkte jeg skulle gjøre dagene frem mot lansering enda litt lengre og legge ut en video som viser bruk av andre plasmids og våpen i spillet: Exclusive Weapons of Genetic Destruction Feature HD Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tenkte jeg skulle gjøre dagene frem mot lansering enda litt lengre og legge ut en video som viser bruk av andre plasmids og våpen i spillet: Exclusive Weapons of Genetic Destruction Feature HD 9284081[/snapback] jeg hadde allerede lagt ut link til denne videoen litt lenger oppe på siden <_< Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tenkte jeg skulle gjøre dagene frem mot lansering enda litt lengre og legge ut en video som viser bruk av andre plasmids og våpen i spillet: Exclusive Weapons of Genetic Destruction Feature HD 9284081[/snapback] jeg hadde allerede lagt ut link til denne videoen litt lenger oppe på siden <_< 9284709[/snapback] Skal ikke være lett Da får jeg heller bidra med noe nytt da: BioShock artbook Stappfult av concept art. Merk at denne nok er å anse som en spoiler (ikke at det klarte å holde meg unna). Visst denne har blitt postet før så får jeg heller ta meg en bolle. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 En meeeeget tøff demo!! ..blir nok et kjøp dette ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå