raysv Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei og hå, Er ute og jakter på en prosjektor, og veit ikke helt hva jeg bør se etter. (Ansi lumen og kontrast er greit nok) Som med alt annet så vil jeg jo seff ha en som er billig som mulig, rettelse meste for pengene, og har vel i grunn satt meg en øvre grense på ca 20 000 kr,- Jeg har tittet på en del amrikanske nettbutikker og sett at man kan spare noen tusen med å ta det inn derfra. Noen som har noen prosjektorere og anbefale? Den skal brukes til hjemmekino og spilling. Hva bør jeg passe på og se etter når jeg ser på specs? Er det noen her som har erfaring med å handle dette fra utlandet? All hjelp tas i mot med takk. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 vær klar over at hvis du kjøper noe så pass dyrt i utlandet kommer du til å få ei svær porto og fortollingsregning så da går generelt det du sparer opp i røyk... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jepps, har regna på det med momsen, og man sparer vistnok en goddel selv etter momsen er lagt på Det er nemlig ikke toll på prosjektorer. Eneste jeg bekymrer meg litt for er garantien. Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Infocus X1 kan være et godt valg. Ellers har jo Panasonic kommet med en nyere modell av sin store suksess pta100. Begge disse ligger under 20 000,- Ask-prosjektorene (C20-40-60) begynner å vise rynker, men er fortsatt gode kjøp. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Å få rett projektor er viktig, men tenk også på at lerret er en faktor - et bra lerret er essensielt for en god opplevelse. Jeg fant billige og bra lerreter hos Toshibashop, www.toshibashop.no. 1271,- inkludert moms for 200x150. Vær obs på at dette lerretet er 200cm høyt og 150 bredt (Kortsida er i kassetten mao). Et annet alternativ er lerret for oppspenning på ramme, sjekk www.systemteknikk.no. 3m bredt, 1271,- per meter pluss moms. Vær forberedt på at lerret blir en god slump penger det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå