Gå til innhold

Hvordan feirer du bursdagen din og julaften?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg ikke liker med jula er at slekningene våres kommer på besøk, ahh vi har ikke noe å prate om, det blir kaffesnakk, og de kommer gjerne i en stor klynge på 10-15 folk til våres hus for å levere gaver og snakke litt.

Det er vel den eneste gangen i året jeg hater, og jeg er sjukt glad når de har dratt, for da er det et år til de kommer tilbake :) Umulig å huske navnene på de er det også.

Edit: Ikke alle er like ille, bestemoren min er super, men hun kommer ikke på besøk, siden hun bor et stykke unna.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Feirer Bursdag og julaften på samme dag. Så

"min" bursdagsfering er på dagen, og så feirer vi jula på kvelden.

Litt spess å åpne pakker dobbelt opp: :p

Men å ha bursdag på julaften er et herk. Evt. Selskap må bli før eller etter, som jeg synes er noe d****. Derfor har jeg ikke hatt selskap siden jeg var 9 år gammel.

Lenke til kommentar

Bursdager: Kanskje noe godt å spise. Har vel ikke fått noen gave på en tre års tid.

Jul: I fjor var det ganske koselig. Meg og fattern og bruttern spiste en god middag og åpnet pakker etterpå. Begrenset antal der også.

Året føre så feiret jeg med eksen med mikro-ovn middag og en gave jeg gav til hun og en jeg fikk av henne.

Jeg hater slike dager...

Lenke til kommentar

Bursdag feira jeg voldsomt før, men har slutta med det nå. Nå blir det bare kake og litt gaver fra familien og slekt.

Julen er helt annerledes. tidlig opp se på disney(hver gang) data data, vente vente vente, Bestemor kommer, spise, Mamma og pappa i fjøset, vente vente vente, spille kort. Mamma og pappa komme inn ,dusje kle på seg kaffe gå rundt treet pakker pakker pakker, spill! spille spille spille morgen zzzzzzz

Kort forklart min jul

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Har ikke feiret bursdag på flere år, men på fredag drar 4 av mine beste venner med meg ut. De mente jeg måtte feires skikkelig, så de spanderer pizza, fyll og fanterier.

Det er ca noe av det koseligste noen har gjort mot meg. Forventet ikke at noen skulle gjøre noe store greier ut av det, men de mener jeg fortjener såpass.

9282117[/snapback]

Det gjør du virkelig. Du er jo en kjempejente :thumbup:

Lenke til kommentar
Har ikke feiret bursdag på flere år, men på fredag drar 4 av mine beste venner med meg ut. De mente jeg måtte feires skikkelig, så de spanderer pizza, fyll og fanterier.

Det er ca noe av det koseligste noen har gjort mot meg. Forventet ikke at noen skulle gjøre noe store greier ut av det, men de mener jeg fortjener såpass.

9282117[/snapback]

Utrolig koselig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...