rublings Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Følte meg litt truffet igrunn.. Eneste var at "jente-delen" var for liten Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Min ville bare stått damer og pc på Tenker ellers minst mulig på ting. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skal det liksom være morsomt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette var det lokalavis-tegneserie-stil over! Hjertevarm og treffende visualisering av de små detaljer i hverdagen vi alle kjenner til, men ikke klarer å sette ord på. Ja, jøss. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Ability to listen to extremely loud base tracks"? Skriver det ikke "bass" som i bass, men uttales som "base" lissom? Som det er nå blir jo betydningen "Evne til å høre på ekstremt høye base-spor"?" Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Minner om reglene for posting her: B. Humor er subjektivt. Om du personlig ikke finner en tråd eller post morsom skal det ikke kommenteres i tråden. Poster og tråder i strid med punkt A skal rapporteres. Bortsett fra det får folk more seg på sin måte. Vi har ikke noe ønske om et selvoppnevnt humorpoliti på dette forumet. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) "Ability to listen to extremely loud base tracks"?Skriver det ikke "bass" som i bass, men uttales som "base" lissom? Som det er nå blir jo betydningen "Evne til å høre på ekstremt høye base-spor"?" 9268336[/snapback] Off topic: Nei, det er ikke helt det samme. "Base tracks" er grunnopptaket - ofte bass og trommer, selv om det kan være andre instrumenter med - som man senere overdubber andre instrumenter, stemmer og effekter over. Om du tenker deg typisk "dance music" så har du en rytme i bunnen som går gjennom hele låta, dette er det såkalte base track. Oppå dette kommer ulike synthstemmer, kanskje noe vokal noen sekunder, disse punches inn og ut for å gi variasjon og liv til musikken. Men spilles det høyt nok og lenge nok er det bare base track som rumler i både ører og mellomgulvet til slutt. Geir Endret 13. august 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det mangler PC delen av hjernen da . Min hadde sikkert vært 90% elns Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dårlig tegning, den mangler diskusjon.no som er minst 30% Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Den hjernen passet til meg, bortsett fra de bilgreiene.. Har en venn av meg som skal være min sjåfør. Han er bilfreak, og stoler på at jeg kan sitte på med han når han får seg serfikatet... Edit: Helvete, glemte å fullføre setninga! :O Endret 15. august 2007 av kaken92 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Føler meg veldig lite truffer. Må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå