Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det værste man kan høre fra den andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære. Vi må ta en prat... (med alvorlig stemme)

Da kommer jeg til å bli livredd når den dagen kommer :O

9268406[/snapback]

Den er meget typisk, hoho :p

Fikk ofte høre at jeg sløva med barbermaskina. Var som å kose med et sandpapir :ermm:

Lenke til kommentar

Finnes sikkert verre ting å høre, men for min del blir det alltid først at jeg merker noe er galt, men når jeg spør er det selvfølgelig ikke det. Deretter, etter hun begynner å gråte helt uten grunn noen ganger kommer til slutt sannheten: "Jeg har ikke de samme følelsene for deg lengre. Vi passer godt samme som venner, men de andre følelsene er borte".

Hørt den to ganger nå...heh, og gitt den en :blush: Men var kun den ene gangen jeg fikk høre det at det var helt for jævlig. Tror jeg nå senere vil forvente å høre den igjen...mista litt troen på at jeg kan være en spennende kjæreste over lengre tid. Jeg må jo kjede vettet av dem :wee:

Lenke til kommentar
"Jeg har ikke de samme følelsene for deg lengre. Vi passer godt samme som venner, men de andre følelsene er borte".

9269951[/snapback]

Har fått den fra to og gitt den en gang. Den jeg gav den hadde gitt den til meg en gang tidligere så da var det litt deilig å kunne si den tilbake når det var hun som kom og krøp for en gangs skyld. Det føltes som en liten seier :wee:
Lenke til kommentar

Ikke det verste man kan høre men det var ikke særlig artig ihvertfall...

Jeg fleipet med dama da hun skulle ut på byen om at hun ikke måtte ha sex før hun kom hjem igjen. Trenger ikke å være redd sa hun. "Jeg får appetitten på byen, men spiser hjemme!"

Jeg ble helt perpleks......hva pokker var det for et svar? Får du ikke appetitt hjemme liksom? Isåfall så skal du få slippe sa jeg og gikk.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt det selv, men vet om andre som har fått det etter flere års forhold: "Jeg har egentlig aldri hatt de riktige følelsene for deg". Kult når man har barn sammen og alt. Kan liksom ikke bare la være å møte personen flere ganger heller.

Neppe: Du koser vel ikke så mye med leggene hennes da. Så det er litt annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...