g@bb@ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 HVa er det værste man kan høre fra det andre kjønn Da tenker jeg nødvendigvis ikke på sex-relaterte ting, men alle slags ting. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 du er stygg jeg vet ikke... høre fra kjæresten eller en venn(det andre kjønn da) Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 ''Den tissen duger ikke, sorry'' Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Etter at man har vært sammen en stund, og det blir slutt, så kommer replikken; ''Å pule deg var alt du var verdt'' Endret 13. august 2007 av Nostrax Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Nei kjære, kjolen gjør deg ikke feit, det er du som er feit!" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du pus, jeg har vært utro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kjære. Vi må ta en prat... (med alvorlig stemme) Da kommer jeg til å bli livredd når den dagen kommer :O Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Det er ikke deg, det er meg." "Du er så jævlig perfekt! Men ... " Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kjære. Vi må ta en prat... (med alvorlig stemme) Da kommer jeg til å bli livredd når den dagen kommer :O 9268406[/snapback] Den er meget typisk, hoho Fikk ofte høre at jeg sløva med barbermaskina. Var som å kose med et sandpapir Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Fikk ofte høre at jeg sløva med barbermaskina. Var som å kose med et sandpapir 9269814[/snapback] Får en del klager på den jeg også. Men nå er det ikke sånn at hu barberer leggene sine hver dag eller da så. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kjære. Vi må ta en prat... (med alvorlig stemme) Da kommer jeg til å bli livredd når den dagen kommer :O 9268406[/snapback] Ingen god samtale har startet med de ordene der noensinne Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Finnes sikkert verre ting å høre, men for min del blir det alltid først at jeg merker noe er galt, men når jeg spør er det selvfølgelig ikke det. Deretter, etter hun begynner å gråte helt uten grunn noen ganger kommer til slutt sannheten: "Jeg har ikke de samme følelsene for deg lengre. Vi passer godt samme som venner, men de andre følelsene er borte". Hørt den to ganger nå...heh, og gitt den en Men var kun den ene gangen jeg fikk høre det at det var helt for jævlig. Tror jeg nå senere vil forvente å høre den igjen...mista litt troen på at jeg kan være en spennende kjæreste over lengre tid. Jeg må jo kjede vettet av dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Jeg har ikke de samme følelsene for deg lengre. Vi passer godt samme som venner, men de andre følelsene er borte".9269951[/snapback] Har fått den fra to og gitt den en gang. Den jeg gav den hadde gitt den til meg en gang tidligere så da var det litt deilig å kunne si den tilbake når det var hun som kom og krøp for en gangs skyld. Det føltes som en liten seier Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Du, jeg var utro da vi var sammen jeg..." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Jeg liker en annen jente" Den er fæl Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ikke det verste man kan høre men det var ikke særlig artig ihvertfall... Jeg fleipet med dama da hun skulle ut på byen om at hun ikke måtte ha sex før hun kom hjem igjen. Trenger ikke å være redd sa hun. "Jeg får appetitten på byen, men spiser hjemme!" Jeg ble helt perpleks......hva pokker var det for et svar? Får du ikke appetitt hjemme liksom? Isåfall så skal du få slippe sa jeg og gikk. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Jeg er gravid" Hvis du hører den fra den mannlige kjæresten din, bør du bli redd! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har ikke hørt det selv, men vet om andre som har fått det etter flere års forhold: "Jeg har egentlig aldri hatt de riktige følelsene for deg". Kult når man har barn sammen og alt. Kan liksom ikke bare la være å møte personen flere ganger heller. Neppe: Du koser vel ikke så mye med leggene hennes da. Så det er litt annerledes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 "Du, jeg var utro da vi var sammen jeg..." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9270672[/snapback] Den er fæl... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå