Snerk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Har en Tatung V32MCHK 32" LCD TV. Har prøvd å spille litt på denne tv'en via pc med en DVI til HDMI kabel, og det funker fint så lenge jeg kan velge en 1232x692 oppløsning. På 720p blir bildet kuttet i sidene, litt irriterende. Noen som vet om det kan fikses? Men, det jeg egentlig lurer på er om det er mulig å ta i bruk Anti Aliasing når man spiller pc-spill på skermen? Altså det som jevner ut hakkete kanter, for det blir det jo en del av på denne oppløsningen. Når jeg skrur på Anti Aliasing i spill så ser det ikke ut til å funke, bildet forbli akkurat det samme. Noe spesielt man må gjøre, eller funker ikke Anti Aliasing på denne skermen? Endret 13. august 2007 av Snerk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ja AA funker det, men om det er hakk forde pisklene blir for store begrunna lav oppløsning og stor skjermflate så vet jeg ikke helt, men det skal jo uansett glatte ut pisklene da Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Men i spillet jeg spiller nå (Two Worlds) så gjør ikke AA en dritt, kantene forblir akkurat like hakkete med eller uten AA på. Mens på laptop skjermen funker det fint. Men jeg vil spille på tv'en, med AA. What to do? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) nVidia eller ATI ? Edit: Ser nå at du har 7950GTX .... Har du prøvd å bruke kontrollpanel og skrudd det på der og satt til beste kvalitet ? er det 8MSAA eller 4MSAA du kan maks stille til ? Endret 13. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Dell XPS M1710 Windows XP Pro SP2 Intel Core 2 Duo T7600 2.33GHz CPU NVIDIA GeForce Go 7950 GTX 512 mb 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM Edit: Nei skal prøve nå. Ingame er det max 4x AA. Endret 13. august 2007 av Snerk Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Prøvde både "beste kvalitet" og "avanserte 3d intstillinger" og fortsatt null AA. Var heller ingen andre forandring på hverken fps eller bildekvalitet. Hmm... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Prøvd andre spill? Visse spill fungerer rett og slett ikke i AA. (til tross for at man kan aktiverer dette i spillet) Vet ikke hvordan det er med Two Lords dog. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Etter litt googling fant jeg problemet. Jeg måtte sku av HDR for at AA skulle fungere, og nå funker det fint. Ingen hakkete kanter. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Etter litt googling fant jeg problemet. Jeg måtte sku av HDR for at AA skulle fungere, og nå funker det fint. Ingen hakkete kanter. 9267999[/snapback] Korrekt. 7950GTX klarer ikke HDR + AA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå