Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen som har erfaringer med de forskjellige SMS-varslingstjenestene for politikontroller, som politiet.net og politikontroll.com? Er jo et krav at disse tjenestene har mange brukere for å få meldinger om kontroller raskt ut, så hvilke anbefaler dere? PS. Ingen moralpreken takk, og er dette imot retningslinjene er det bare å slette tråden. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hør på Kanal 24 på bilradioen... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Kan nevne at eg gikk for politiet.net på turen oppover fra Bergen til Bodø. Tjenesten fungerte helt fint, og fikk ett par varsler om kontroller oppover, ingen av de inærheten meg. Så om tjenesten fungerer 100% skal eg ikke si noe om, men følte meg ihvertfall tryggere på å ikke bli stoppet. Det beste er uansett å følge trafikkreglene Lenke til kommentar
Swe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det beste er uansett å følge trafikkreglene 9360871[/snapback] Hehe, det ironiske med disse sms-varslingstjenestene må jo være at man faktisk bryter trafikkreglene når man sjekker sms på mobiltenefonen mens man kjører. Med mindre man har en passasjer som sjekker den da. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Politiet.net er suverent eldst i hvert fall, så man kan jo velge å anta at de har flest medlemmer.. Gründern ble nå i det minste rik på det for 5-6 år siden, og selskapet går enda så.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Så et program om han som driver politiet.net (tror jeg), og mener å huske at de også drev tjenesten som ligger til grunn bak, så uansett hvilken tjeneste man benytter seg av, så er det deres base som brukes (altså får man varsling uansett hvilken tjeneste man har).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå