Drunk_Panda Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) http://img389.imageshack.us/img389/2523/cimg2922al1.jpg Mamma som tok bildet Også er den veldig glad i å sutte på halen, den går stadig vekk med halespissen sylspiss som er stiv Og hvordan vi fikk den er en annen historie. Mutter var på noe opplegg i bygda, så kom det bort et par småjenter å lurte på om noen kunne ta hånd om et par kattunger, så slik fikk vi den helt sprø katt må jeg si da... biter og klorer hele tia, men det går.. PS: fant akkurat ut om det forumet her så blir vel ikke siste gang jeg er innom EDIT: Les min post lenger ned Endret 3. november 2007 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skjønn katt, men ikke like skjønn som vår katt :-) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Søt, men den så altfor ung ut! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Den så veldig ung ut ja. Var skjønn og i de fargene jeg syntes er penest på katter. OT: fant akkurat ut om det? Har ikke du vært medlem siden 04? Eller er det bare jeg som misforstår helt nå? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kanskje han nettopp fant ut om delforumet som omhandler "dyrehold"? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg synes den var kjempesøt Likte spesielt godt den lyse haka Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette med sutting på halen kan kanskje ha en sammenheng med at den har blitt skilt for tidlig fra moren? Men hvis moren f.eks er borte, så er det jo ikke så mye man kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Aww, sånn katt vil jeg ha Hva slags katt er det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Har ikke katten stamtavle er det en vanlig huskatt, noe denne er. Endret 16. august 2007 av mushi Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 bare gjenoppliver en litt gammel tråd her Katten på bildet er nå forøvrig mye større Det er en jente, men så har det seg slik at den fortsatt sutter på halen, kommer den noen gang til å slutte med det? ^^ Litt morro, for hver eneste gang den feks ligger i stolen og sover, og jeg kommer for å kose med ho, så begynner ho å sutte på halen med en gang. Er den eneste katten vi har, veit ikke om det hadde vært annerledes om den hadde hatt søsken/vokst opp med mora si. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Den vil neppe slutte med suttinga hvis den var for ung (under 10 uker) når du hentet henne. Det kan også dukke opp andre adferdsproblemer etterhvert. Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Søt, men altfor ung og naïv. Samme farger som katta vår, men vår er nok 19 år eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå