Abbono Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Heisann! Jeg har en harddisk det allerede er lagt inn xp på, men denne harddisken skal jeg flytte over til en annen pc( dvs pcen den stod på er ødlagt og kan ikke brukes lenger) Her kommer selv problemet: Når jeg velger og innstallere xp får jeg denne erroren: Setup could not find any discs blabla. BIOS registrerer harddisken så jeg tviler på at det er noe galt med den. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Evt en måte og få sletta innholdet på harddisken på? Kan ikke koble den til en pc og slette det manuelt derfra grunnet at jeg ikke har tilgang til flere pcer. På forhånd, takk! Er btw en Raptor 150 gb det er snakk om(den med vinduet, vet det er harry) Endret 12. august 2007 av Abbono Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 formater å instalere windows på nytt? ville ikke det vert det enkleste? Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg hadde samme problemet da jeg kjøpte maskinen min,selv om det sikkert finnes en løsning. Fant aldri noen løsning på dette problemet, og ble derfor pent nødt til å installere windows på nytt Endret 13. august 2007 av Sky89 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 .... får jeg denne erroren: Setup could not find any discs blabla. BIOS registrerer harddisken .... Er btw en Raptor 150 gb det er snakk om ...9267630[/snapback] SATA-harddisker trenger egne drivere på enkelte hovedkort. Normalt forventes det et driverne er tilgjenglig på diskett. Installasjonen vil be deg taste F6 for å laste inne scsi-drivere. Det er på dette punktet SATA-driverne legges inn. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 .... får jeg denne erroren: Setup could not find any discs blabla. BIOS registrerer harddisken .... Er btw en Raptor 150 gb det er snakk om ...9267630[/snapback] SATA-harddisker trenger egne drivere på enkelte hovedkort. Normalt forventes det et driverne er tilgjenglig på diskett. Installasjonen vil be deg taste F6 for å laste inne scsi-drivere. Det er på dette punktet SATA-driverne legges inn. 9268200[/snapback] Takker, skal få prøvd dette. Har ikke diskettstasjon akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå