Leif1990 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei! Lurer på om noen vet hvilke program som jeg kan laste ned for å få tatt opp f.eks. video fra nett og evt rett fra skjermen? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei! Lurer på om noen vet hvilke program som jeg kan laste ned for å få tatt opp f.eks. video fra nett og evt rett fra skjermen? På forhånd takk! 9267520[/snapback] hei! Jeg bruker fraps, det funker fett det Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hei! Lurer på om noen vet hvilke program som jeg kan laste ned for å få tatt opp f.eks. video fra nett og evt rett fra skjermen? På forhånd takk! 9267520[/snapback] hei! Jeg bruker fraps, det funker fett det 9267529[/snapback] Takk. Prøvde det nettopp, men kommer opp at jeg bare kan ta opp 30sek?? Hvordan får jeg ta opp lengre? Koster det evt penger? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hei! Lurer på om noen vet hvilke program som jeg kan laste ned for å få tatt opp f.eks. video fra nett og evt rett fra skjermen? På forhånd takk! 9267520[/snapback] hei! Jeg bruker fraps, det funker fett det 9267529[/snapback] Takk. Prøvde det nettopp, men kommer opp at jeg bare kan ta opp 30sek?? Hvordan får jeg ta opp lengre? Koster det evt penger? 9267562[/snapback] er ikke helt sikker på hva det har og si, men mulig at du må ha en fullversjon ja..har det jeg Endret 13. august 2007 av Reppemarkus Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Noe som heter Hypercam eller supercam, Blir brukt til å vise forkjellige ting som f.eks Funksjoner i Os, nettlesere og lignende. HyperCam captures the action from your Windows screen and saves it to AVI (Audio-Video Interleaved) movie file. Sound from your system microphone is also recorded. Please note that HyperCam is not intended for re-recording of other video clips from the screen (e.g. playing in Media Player, RealVideo, QuickTime etc.), but rather for creating regular software presentations, tutorial, demos etc. If you still want to try it for re-recording other movie clips Fant hypercam Endret 13. august 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå