Gå til innhold

Hvordan ta opp video fra pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!  Lurer på om noen vet hvilke program som jeg kan laste ned for å få tatt opp f.eks. video fra nett og evt rett fra skjermen?  På forhånd takk!

9267520[/snapback]

hei!

Jeg bruker fraps, det funker fett det :)

9267529[/snapback]

Takk.

Prøvde det nettopp, men kommer opp at jeg bare kan ta opp 30sek?? Hvordan får jeg ta opp lengre? Koster det evt penger?

Lenke til kommentar
Hei!  Lurer på om noen vet hvilke program som jeg kan laste ned for å få tatt opp f.eks. video fra nett og evt rett fra skjermen?  På forhånd takk!

9267520[/snapback]

hei!

Jeg bruker fraps, det funker fett det :)

9267529[/snapback]

Takk.

Prøvde det nettopp, men kommer opp at jeg bare kan ta opp 30sek?? Hvordan får jeg ta opp lengre? Koster det evt penger?

9267562[/snapback]

er ikke helt sikker på hva det har og si, men mulig at du må ha en fullversjon ja..har det jeg :hmm:

Endret av Reppemarkus
Lenke til kommentar

Noe som heter Hypercam eller supercam, Blir brukt til å vise forkjellige ting som f.eks Funksjoner i Os, nettlesere og lignende.

HyperCam captures the action from your Windows  screen and saves it to AVI (Audio-Video Interleaved) movie file. Sound from your system microphone is also recorded.

Please note that HyperCam is not intended for re-recording of other video clips from the screen (e.g. playing in Media Player, RealVideo, QuickTime etc.), but rather for creating regular software presentations, tutorial, demos etc. If you still want to try it for re-recording other movie clips

Fant hypercam

Endret av Martiin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...