Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Data'n fryser seg i spill.

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Heisann. Helt siden jeg byttet skjermkort har jeg hatt et problem. Når jeg spiller wow i noen minutter har data'n en tendens til å fryse. Dette har aldri hendt meg før, og det skjer ikke i windows.

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt usikker på om det er for varmt, for jeg kjenner jo at det er varmt, men ikke så varmt?

9267651[/snapback]

lol? du skal ikke "kjenne" med hånda om det er for varmt da.. :ermm:

9271094[/snapback]

Vel, viss det hadde vore alt for varmt hadde han merka det. Ein temperatur på 80-100 grader kjenner ein ;)

Så eg trur neppe det er skjermkortet som er for varmt. Kan vel bare ve noko 'så enkelt' som om at kortet er defekt og du kan sende det inn igjen til der du kjøpte det? :)

Men sjekk drivare, pass på å ha dei nyaste drivarane innstallerte osv.

Og for sikkerhets-skyld, finn temperaturen.. Bare for å vere sikker på at temperaturen ikkje er den skyldige.

Du kan bruke program som Everest home edition. Bare bruk google til å finne det :)

Lenke til kommentar

Fyren har 1(!) hdd, hva skal han oppdatere RAID-driverne for?

EDIT: Først oppdaterer du driverne dine. Og om jeg husker riktig tror jeg ATI-tool støtter kortet ditt, og dermed har du en grei artifact tester (feiltester). Kjør dette og sjekk om du har artifacts, samt høy temp. Om ikke artifacts oppstår, og wow fortsatt krøller seg etter driveroppdatering, så send det i retur til butikken din.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...