maasoey Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei. Jeg kjøpte et brukt 7800GS-AGP-kort hos en kompis for vel et halvt år siden. Men plutselig en dag slo maskina seg av, feilsøkte litt og fant ut at maskina nektet å slå seg på når grafikkortet var koplet til spenning. Jeg ga meg egentlig faen, og kjøpte meg ny maskin. (OT) Men nå har min bror overtatt maskina, og ønsker å bruke det kortet, men det er jo ødelagt. Tror ikke garantien er gått ut, men jeg aner ikke hvor han som hadde det før meg kjøpte det! Hjelp? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan i all verden skal vi kunne hjelpe deg med det? Spør kompisen din. Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan i all verden skal vi kunne hjelpe deg med det? Spør kompisen din. 9267451[/snapback] Så jeg bør spørre om han kan returnere det i hans navn der han kjøpte det? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja, vil tro det er eneste løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå