Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Kilde Ever thought about watching some good ‘ole YouTube, but you were too busy downloading and chatting it up on your Xbox 360? Ever wanted to watch some fool make a fool of himself in a way that only YouTube can provide, but you were too busy having fun on your Xbox 360? Well now you can do everything you’ve always done on your Xbox 360, but now with the added support of YouTube. Because honestly, you aren’t an uber-hardcore gamer until you can do more than three things at one time, while watching YouTube. Har ikke testet enda... Høres ut som no' jalla, men interresant er det jo. Anbefaler å bruke et program som heter "Orb" istedet. Endret 13. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ehm.. Hva gjør jeg for og få dette til på xboxen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 ehm.. Hva gjør jeg for og få dette til på xboxen? 9267459[/snapback] Hehe, må vel streame... Er bare jalla. Angrer nesten på at jeg postet det, leste ikke hele først. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har Google Video og YouTube på eksboksen. Tester ut programmet Orb, så oppdaget jeg at det lå en del nye mapper inne på video, blandt annet YouTube og Google Video. Kan ikke akkuratt skryte over farten på streamingen, men det funker.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hehe morsomt, hvor finner jeg programmet orb? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hehe morsomt, hvor finner jeg programmet orb? 9267632[/snapback] www.orb.com Programmet har også samme funksjonalitet som TVersity (dvs. streaming av avi/divX-filmer), og jeg syntes det var en god del enklere å sette opp. Du får også mulighet til å streame preinstallerte radiokanaler. Jeg har desverre ikke funnet ut hvordan jeg kan få lagt inn mine egne radiokanaler ennå (ikke lagt så mye tid i det heller vel og merke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå